Nowa www.netia.pl – użytkownik w centrum uwagi

Nowa www.netia.pl – użytkownik w centrum uwagi. Netia uruchomiła zupełnie nową stronę www.netia.pl dla klientów indywidualnych. Nowa platforma została zaprojektowana w kompleksowym procesie badania potrzeb oraz zachowań użytkowników i wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie zarządzania doświadczeniem w kanałach cyfrowych oraz nowoczesne rozwiązania e-commerce, które mają zwiększyć efektywność sprzedaży on-line bogatej oferty Netii. – Zupełnie nowy serwis internetowy Netii (www.netia.pl) jest już on-line. Serwis przeznaczony jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców oraz firm sektora SOHO (Small Office Home Office). Po wdrożeniu nowej struktury ofertowej, wprowadzeniu nowej strategii komunikacyjnej, pojawienie się nowej strony internetowej, jest realizacją kolejnego elementu strategii jaką realizujemy w obszarze klientów indywidualnych – powiedział Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny B2C w Netii. Nowy serwis B2C użytkownicy docenią za przyjemną dla oka szatę graficzną, przejrzystą strukturę i pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Fundamentem prac nad nowym serwisem były szeroko zakrojone badania zachowań konsumenckich i wsparcie doświadczonego zespołu ekspertów firmy Symetria. Dzięki temu serwis jest zgodny z najnowszymi trendami, a na pierwszym miejscu stawia użytkownika i jego pozytywne doświadczenia, płynące z „podróży” po serwisie. – Wdrożenie nowej platformy pozwoli nam jeszcze skuteczniej prezentować bogatą ofertę Netii, a naszym klientom ułatwi wybór. Nowa strona to nie tylko front zgodny z najnowszymi trendami, przystosowany do obsługi klientów niepełnosprawnych, to również zaawansowane narzędzia personalizacji i automatyzacji. – powiedział Michał Trębicki, Szef eCommerce B2C w Netii. Rozwiązanie, które bazuje na platformie Kentico, czołowego na świecie dostawcy systemów DXP (Digital Experience Platform), wdrożyła firma Infinity Group. Wdrożone rozwiązanie to CMS z rozbudowanymi funkcjami marketing automation i lead generation. W efekcie końcowym Netia pozyskała narzędzia, dzięki którym może szybko dostosowywać zawartość i kształt serwisu do indywidualnych potrzeb oraz prowadzić efektywną, spersonalizowaną komunikację oraz kompleksowo realizować kampanie marketingowe z wykorzystaniem zaawansowanych procesów marketing automation i lead generation. – Zależało nam aby nasza nowa strona internetowa była dostępna dla klientów przed startem jesiennej oferty, która z całą pewnością zainteresuje nie tylko studentów, ale wszystkich którym zależy na szybkim internecie, bogatej ofercie TV oraz umowie na krótki okres – powiedział Tomasz Dakowski. – Już dziś zapraszamy na www.netia.pl! – dodał Tomasz Dakowski

źródło: Netia