Internet, który nie zwalnia – nowa kampania reklamowa „Bez nonsensów” w T‑Mobile skierowana do firm

Internet, który nie zwalnia – nowa kampania reklamowa „Bez nonsensów” w T‑Mobile skierowana do firm. T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie. Najnowsza kampania, podobnie jak ostatnie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Poprzez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego Internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”, którą usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy. Kampania promująca oferty biznesowe T‑Mobile podkreśla jedną z ich najważniejszych zalet: niezwalniający Internet dostępny w taryfach MagentaBiznes M, L oraz VIP. Korzystający z nich przedsiębiorcy mogą bez obaw wykorzystywać dostęp do sieci w działalności biznesowej, ponieważ nie są ograniczeni wielkością pakietu internetowego, po wyczerpaniu którego prędkość transmisji danych spada. W planach MagentaBIZNES M i L nie ma ukrytych pakietów danych, a w wariancie VIP pobieranie danych z internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobranych informacji. Zaoferowanie przedsiębiorcom planów ofertowych pozbawionych limitów ilości pobranych danych jest możliwe dzięki najwyższej jakości sieci T‑Mobile. Sieć magentowego operatora pięć razy z rzędu zwyciężyła w badaniach jakości realizowanych przez niezależną firmę P3 Communications. Zdobyła także pierwsze miejsca w rankingach Speedtest za rok 2017 i 2018, a także regularnie przewodzi w rankingach miesięcznych Speedtest i RFBenchmark. W ramach oferty MagentaBIZNES można nabyć smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie, za 1 zł na start i ratą miesięczną 55 zł netto. W ramach kampanii przygotowane zostały spoty wizerunkowe: 45-sekundowy i 30-sekundowy.

 

Kampanię wspiera także 15-sekundowy spot produktowy promujący ofertę ze smartfonem.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio i internecie, a także w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

źródło: T-Mobile