Statuetka Effie dla Orange na Kartę. Podczas wczorajszej jubileuszowej XX gali SAR Effie Awards Poland, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, Orange na kartę otrzymał brązową statuetkę w kategorii Usługi za kampanię Trudna przyjaźń z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem. Siła i wyjątkowość konkursu Effie Awards polega na nagradzaniu efektów rynkowych kampanii reklamowych, a nie dobrego pomysłu czy urody kampanii. Liczy się połączenie planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji. W sumie podczas gali wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych i 6 złotych statuetek. W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards nominacje uzyskały 94 kampanie w 23 kategoriach. Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy ceniony na całym świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a w Polsce jest obecny od 1999 roku.
źródło: Orange