T‑Mobile rozpoczyna kampanię świąteczną. Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W pierwszej z nich T‑Mobile podkreśla, jak ważna w okresie świątecznym jest możliwość kontaktu z najbliższymi. W drugiej klienci mogą zapoznać się z wyjątkową ofertą produktową z olbrzymimi obniżkami cen urządzeń.
Największą wartością świąt jest możliwość spędzenia ich w gronie najbliższych, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Dlatego też T‑Mobile w swojej kampanii skupia się na zaletach niezawodnej sieci, która zapewnia bliskość rodziny (nawet na odległość) w tym wyjątkowym okresie. W pierwszym ze spotów widzimy więc mężczyznę, który ze względu na obowiązki zawodowe, nie może rozpocząć wspólnego świętowania z rodziną. Co gorsza, z powodu braku dostępu do sieci, nie może się z nimi nawet skontaktować. Z pomocą przychodzi jednak rezolutna dziewczynka, która użycza mu telefon działający w sieci T‑Mobile. Dzięki temu mężczyźnie udaje się porozmawiać z bliskimi w tym wyjątkowym momencie. Spot kończy się informacjami o nagrodach potwierdzających wysoką jakość sieci i szybkości internetu mobilnego u magentowego operatora.
Drugi spot prezentuje inny, świąteczny scenariusz. W spocie widzimy rodzinę przyjmującą kolędników, która – poprzez smartfon i wideo rozmowę – włącza do kolędowania również ciocię. W ten sposób nowoczesne technologie zbliżają ludzi i umożliwiają wspólne celebrowanie świątecznych chwil. Reklama promuje najlepszą ofertę na rynku: smartfon Samsung Galaxy S10e z gigapaczką internetu już za 1 zł – ponad 800 zł taniej. W kolejnym spocie promującym ofertę świąteczną widzimy Samsung Galaxy A50 również z gigapaczką internetu, także już za 1 zł – ponad 600 zł taniej. To najlepsze prezenty od najlepszej sieci!
Spoty reklamowe można obejrzeć poniżej:
Kampania będzie prowadzona w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej w całym kraju, w radio, internecie i mediach społecznościowych. Będzie można zobaczyć ją również w kinie i w materiałach POS. Kreację przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
– Szczegółowe informacje o ofercie
źródło: T-Mobile