Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy, czyli rusza nowa kampania T‑Mobile. Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów. W ramach kampanii “Bez nonsensów”, T‑Mobile postanowił rozprawić się z kolejnym absurdem istniejącym w branży telekomunikacyjnej – brakiem możliwości zrezygnowania z oferty operatora bez konsekwencji. W przypadku usług klienci zobowiązani są bowiem podejmować decyzje wyłącznie na podstawie deklaracji samych firm. Magentowy operator postanowił więc zmienić ten stan rzeczy. Jako sieć pewna jakości swoich usług i dbająca o satysfakcję klientów, bez obaw zapewnia im szansę przetestowania swoich rozwiązań. Dlatego właśnie wprowadził nową, specjalną ofertę: “Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy”. Zapewnia ona klientom możliwość wypowiedzenia umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia, gwarantując jednocześnie pełny zwrot kosztów aktywacji, abonamentu i ceny telefonu w ofercie abonamentowej. Ofertę promują dwie linie marketingowe – pierwsza wskazująca jak bardzo trudne, ale i absurdalne jest dokonywanie wyboru wyłącznie na podstawie deklaracji i druga – o charakterze produktowym, przedstawiająca telefony i pakiety objęte promocją (Nokia 6.2, Samsung Galaxy A51, Xiaomi Redmi Note 8T).
Gwarancja najlepszej sieci – i na kartę, i na abonament
T‑Mobile od lat ceniony jest za dostarczanie doskonałej jakości technologicznej oraz obsługę klienta. Ostatnie badania wskazują, że ta dbałość o zachowanie wysokich standardów jest doceniana – T‑Mobile jest bowiem siecią z największą liczbą zadowolonych klientów [1]. Nie dziwi więc, że operator bez obaw wprowadza możliwość przetestowania swoich usług oraz możliwość rezygnacji w przypadku niezadowolenia. Co więcej, promocja obejmuje zarówno najpopularniejsze pakiety abonamentowe, jak i ofertę T‑Mobile na kartę. W ramach oferty „Gwarancja najlepszej sieci” klienci mogą zdecydować się na opcje bez telefonu w pakietach S, M i L, czyli za: 39 zł miesięcznie (5 GB danych), 49 zł miesięcznie (15 GB danych) oraz 59 zł miesięcznie (30 GB do dyspozycji). Na klientów czekają również oferty z popularnymi telefonami za złotówkę, np. Xiaomi Redmi Note 8T w wariancie za 89 zł miesięcznie, Nokia 6.2 w opcji za 99 zł miesięcznie lub Samsung Galaxy A51 w abonamencie za 129 zł miesięcznie. Modele te pojawią się w kampanii reklamowej. Do wyboru będą też inne smartfony m.in. Samsung Galaxy A50 i A70 oraz Huawei P Smart Z oraz P Smart 2019.
T‑Mobile gwarantuje więc doskonałą jakość, co jeśli jednak klient, mimo wszystko nie będzie zadowolony? Operator postanowił zredukować niezbędne działania i biurokrację do minimum. W ciągu 30 dni od podpisania umowy klient może się z niej wycofać bez ponoszenia finansowych konsekwencji, a cały proces jest niezwykle prosty. W przypadku opcji abonamentowej bez telefonu wystarczy wypełnić krótki formularz zwrotu oraz dokument odstąpienia od umowy, a następnie wysłać je pocztą, e-mailem lub złożyć w punkcie sprzedaży. Rezygnacja z oferty z telefonem odbywa się w sklepie, w którym podpisano umowę lub, jeżeli pakiet został zamówiony online – telefon wraz z dokumentami należy odesłać na wskazany przez operatora adres. Wszystko w kilku prostych krokach. Operator nie zapomniał także o klientach zainteresowanych ofertą T‑Mobile na kartę. Osoby, które zakupią starter T‑Mobile na kartę na taryfie Frii i w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia aktywują ofertę „Bez limitu z 10 GB i Supernet Video za 30 zł”, w przypadku niezadowolenia z jakości sieci, mogą zwrócić się do operatora w ciągu 30 dni od aktywacji o jednorazowy zwrot opłaty za korzystanie z usługi. Rezygnacja w tym przypadku odbywa się również poprzez wysłanie odpowiednich dokumentów na wskazany adres fizyczny bądź mailowy lub poprzez przedłożenie rezygnacji w salonie T‑Mobile. Po złożeniu dokumentów operator skontaktuje się z klientem w celu weryfikacji danych, a następnie zwróci środki na wskazane konto bankowe. T‑Mobile, walcząc z nonsensami dołożył też starań, aby ograniczyć formalności do minimum. Nie ma zatem potrzeby gromadzenia żadnej dodatkowej dokumentacji – wystarczy subiektywne niezadowolenie klienta z jakości sieci, aby złożyć rezygnację. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką TMobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja Digitas (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
[1] Pierwsze miejsce T‑Mobile w zestawieniu TRIM
źródło: T-Mobile