Infrastruktura sieci Plus przygotowana na rosnący ruch głosowy i internetowy. Istniejąca infrastruktura sieci Plus jest przygotowana na obsłużenie rosnącego w ostatnich dniach ruchu głosowego oraz większej ilości transferowanych danych. Zasoby technologiczne Grupy Polsat umożliwiają zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług również w sytuacji zwiększonego obciążenia sieci. Zagrożenia, jakie niesie za sobą epidemia koronawirusa, a także związana z tym zmiana codziennych nawyków, to wyzwanie dla gospodarki i całego społeczeństwa. Grupa Cyfrowy Polsat, w skład której wchodzi operator sieci Plus, jest przygotowana na rosnącą liczbę połączeń głosowych oraz zwiększony ruch internetowy wynikający między innymi z wyższej konsumpcji treści multimedialnych, czy też przeniesienia przez wiele przedsiębiorstw swoich procesów biznesowych do kanałów zdalnych. Pomimo zaobserwowanego wyższego wykorzystania sieci, klienci Plusa mogą być spokojni – sieć jest technologicznie gotowa na takie wyzywania. Epidemia koronawirusa zmieniła naszą codzienność. Praca zdalna, zamknięte szkoły, zalecenia pozostania w domu, to wszystko wpływa na zwiększony ruch w internecie. Dzięki sprawnie działającej infrastrukturze naszej sieci i zastosowaniu w jej budowie nowoczesnych technologii jesteśmy przygotowani na większy ruch użytkowników. Naszym klientom zapewniamy pełną funkcjonalność i jakość działania naszej sieci – tłumaczy Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus. Ponadto Plus podjął dodatkowe działania mające na celu zwiększenie potencjału sieci i świadczonych usług. Kolejne rozwiązania usługowe i technologiczne będą wprowadzane na bieżąco, w zależności od rozwoju sytuacji. Cyfrowy Polsat jako największa grupa medialno-telekomunikacyjna w Polsce wprowadza również rozwiązania usługowe i produktowe w odpowiedzi na potrzeby klientów. Wszyscy klienci sieci Plus i abonenci Cyfrowego Polsatu posiadają bezpłatny dostęp do pakietu IPLA Plus w serwisie internetowym IPLA. Do pakietu obejmującego wcześniej kanały: Polsat News HD, Polsat News 2, Polsat Play HD, Superstacja i Polsat Cafe HD, zostały promocyjnie dodane dwa nowe: Disney Channel dla dzieci i FOX dla osób starszych. Ponadto w pakiecie można znaleźć ulubione seriale i programy Telewizji Polsat, dostępne bez reklam. Co istotne, transfer danych w sieci Plus dla użytkowników korzystających z IPLI jest zwolniony z naliczania opłat. Z kolei wszyscy abonenci telewizji satelitarnej i kablowej IPTV Cyfrowego Polsatu, począwszy od pakietu Mini HD, w ramach „otwartego okna” mogą oglądać dodatkowe kanały: Polsat Comedy Central Extra, FOX HD oraz Disney Channel. Kanały Sundance TV, Paramount Channel HD, AXN i AXN HD są dostępne w „otwartym oknie” dla abonentów od pakietu Rodzinnego HD, Epic Drama od Familijnego HD, a AXN Black, AXN White oraz AXN Spin – od Familijnego Max HD. Grupa Polsat pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które będą służyć społeczeństwu i gospodarce w zaistniałych okolicznościach
źródło: Plus
No proszę Was, wy naprawdę wierzycie że to co podaje do wiadomości publicznej ten skansen technologiczny (Plus) to jest prawda?
Na co oni są gotowi? Na nakładanie lejka 32kb/s w LTE po zakończeniu podstawowego pakietu w swoim internecie mobilnym LTE pomimo że pisze nielimitowany? Co zresztą robią nagminnie w swoich ofertach internetowych o czym można przeczytać na plusforum.pl bo sieć niedoinwestowana im po prostu klęka.
Najgorszą siecią z brakiem pomysłu na siebie i na inwestycje z wężem w kieszeni jest właśnie ten skansen technologiczny (Plus).
Lejka nie widziałem od 10 lat. Wystarczy włączyć sobie pakiet nocny 200GB i ustawić harmonogram pobierania dużych plików własnie na noc a w godzinach szczytu nie zobaczysz żadnego lejka.