Świętujemy pierwsze urodziny Orange Flex. Coraz więcej klientów docenia operatora w aplikacji. Kiedy rok temu Orange Flex pojawił się na rynku, była to pierwsza w pełni cyfrowa oferta komórkowa dostępna w Polsce. Przez ostatnie 12 miesięcy usługa rozwijała się i odpowiadała na nowe potrzeby użytkowników. Elastyczne podejście i nowoczesność Flexa przyciągały coraz więcej osób. Po roku, społeczność Orange Flex tworzy kilkadziesiąt tysięcy aktywnych użytkowników, ceniących wygodę i wolność wyboru. Klienci Orange Flex aktywnie korzystają z aplikacji, regularnie dzielą się opiniami na jej temat i co ważne – proponują ją innym. Już co piąty klient, który polecił ofertę zachęcił więcej niż 2 znajomych do dołączenia do Flexa. Orange Flex od samego początku działa w myśl hasła #chceszmasz. Odpowiadanie na potrzeby klientów jest kluczowym elementem naszej strategii. Użytkownicy aplikacji mają realny wpływ na to, jakie nowe funkcjonalności pojawiają się w ofercie. To dzięki ich sugestiom w Orange Flex dodano m.in. obsługę eSIM na Apple Watch, nową metodę płatności BLIK a także uproszczono plany komórkowe i skrócono proces aktywacji. Takie działania pozwoliły na wzrost wskaźnika konwersji o ponad 200% w skali roku. Cieszymy się, że to rozwiązanie, wciąż nowe na naszym rynku, zyskuje na popularności – mówi Artur Stankiewicz, dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego Orange Polska.
Kim jest użytkownik Orange Flex i jak korzysta z oferty?
Orange Flex okazał się szczególnie atrakcyjny dla osób, którym bliskie są cyfrowe rozwiązania. Ponad połowa użytkowników to millenialsi, czyli osoby w wieku 25-40 lat. Pochodzą głównie z dużych i średnich miast. Użytkownicy Orange Flex są niezwykle aktywni w sieci – w kwietniu zużyli średnio ponad 21 GB. Tylko na samo korzystanie z mediów społecznościowych potrzebowali aż 5 GB. Prawdziwym bestsellerem okazał się plan 30 GB za 30 zł miesięcznie. Użytkownicy Flexa docenili również elastyczność. Ponad 60% osób zmieniających plan, decyduje się na wyższą opcję z większym pakietem danych. Świadczy to o rosnącym zapotrzebowaniu na internet w komórce, dzięki któremu mogą swobodnie słuchać muzyki oraz oglądać filmy i seriale online, czy po prostu korzystać z sieci tam, gdzie akurat tego potrzebują. Klienci Orange Flex korzystają z licznych serwisów streamingowych, udostępniających muzykę oraz filmy i seriale. Najchętniej wybierają oni Video Pass i dzięki temu bez zużywania GB oglądają filmiki na YouTube, seriale i hity kinowe na Netflix, HBO GO, vod.pl, Orange TV Go oraz WP Pilot. Średnio w kwietniu na treści video zużyli ponad 8 GB.
Jeszcze więcej dobrych rzeczy czyli #chceszmasz
Ostatnie 12 miesięcy obfitowało w nowości w Orange Flex. Nowe funkcjonalności były podyktowane wygodą użytkownika, odpowiadały na pojawiające się potrzeby i sugestie. W drugiej połowie zeszłego roku pojawiła się oferta Flex Rodzina, która pozwoliła klientom na dodanie kilku numerów z poziomu jednego konta w aplikacji. To wygodne rozwiązanie, dzięki któremu w kilka minut można aktywować usługi dla swoich bliskich. Użytkownicy Flexa mają potrzebę kontroli nad wydatkami za usługi telekomunikacyjne a blisko 90% administratorów Flex Rodziny ma włączoną funkcję „zapytaj o zakup”. W momencie startu, aplikacja Orange Flex udostępniła płatności za pomocą karty płatniczej. Na prośbę klientów na początku tego roku pojawiła się nowa metoda płatności – BLIK. Obecnie, już połowa nowych użytkowników decyduje się doładować środki za pomocą tego rozwiązania. Mniejszymi, ale równie ważnymi wdrożeniami były: weryfikacja tożsamości cudzoziemców, wprowadzenie angielskiej wersji aplikacji a także uproszczenie procesu aktywacji czy poszerzenie listy partnerów dostępnych w Video, Music i Social Pass.
Przekaż GB – bo one mają moc
Unikalną funkcją, niedostępną do tej pory u innych operatorów, jest możliwość dzielenia się swoimi GB w ramach opcji „Przekaż GB”. W pół roku użytkownicy Flexa przesłali ponad 100 000 GB, a wartość pojedynczego transferu to blisko 7 GB. To rozwiązanie posłużyło w ostatnich dniach kwietnia do ważnej zbiórki. Użytkownicy Flex wykazali się niesamowitą mobilizacją – wystarczyły jedynie 24 godziny, aby zebrać ustaloną pulę GB, które Orange podwoił tak, aby do domów potrzebujących uczniów trafił tysiąc modemów.
źródło: Orange