T-Mobile z najlepszą siecią, czyli nowa odsłona kampanii „Bez nonsensów”. T-Mobile w ostatnich latach wielokrotnie podkreślał, jak ogromne znaczenie ma dla firmy jakość sieci i świadczonych przez nią usług. Najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej operatora przypomina o roli, którą szczególnie w obecnej sytuacji, odgrywa niezawodny Internet. Kampania, podobnie jak poprzednie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Tłem najnowszej historii stała się aktualna sytuacja związana ze stanem epidemicznym i ograniczeniami w kontaktach międzyludzkich. W najnowszym spocie widzimy młodą mamę, która dzwoni do swojego męża, niemogącego towarzyszyć jej w szpitalu, aby pokazać mu ich nowonarodzone dziecko. Niestety, wideorozmowa z każdą chwilą staje się coraz bardziej utrudniona z powodu słabego zasięgu sieci. Mężczyzna pędzi więc do szpitala. Mija po drodze wiele osób, które wykonują swoje obowiązki – prowadzą telekonferencje, spędzają czas wolny w parku, korzystając z Internetu. Kiedy nasz bohater dobiega już pod budynek szpitala, próbuje dodzwonić się do żony, ale bezskutecznie. Brak zasięgu to jeden z nonsensów, któremu T-Mobile stawia czoła, oferując swoim klientom najlepszą jakość usług. Właśnie z powodu wzrostu zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne w ciągu ostatniego roku operator zwiększył wydajność ponad 2500 stacji bazowych, aby umożliwiać klientom szybki i bezproblemowy kontakt z bliskimi.
Potwierdzona jakość sieci. Jakość sieci T-Mobile potwierdzają liczne niezależne badania ekspertów i testy konsumentów. Już po raz piąty z rzędu T-Mobile otrzymał certyfikat Best in Test wygrywając pod względem jakości połączeń głosowych oraz usług transmisji danych. Ponadto, operator od trzech lat (2017, 2018, 2019) konsekwentnie zajmuje pierwsze miejsce w niezależnych testach konsumenckich SpeedTest.pl w obu kategoriach Internetu mobilnego: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE. Z kolei w rankingu rocznym Internetu mobilnego RFBENCHMARK w 2019 roku T-Mobile zwyciężył w kategorii pobierania danych w obu technologiach (LTE i 3G). Kampanię, która prowadzona będzie w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora, przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
źródło: T-Mobile