Aplikacja „Mój T-Mobile” w nowej odsłonie. Nowoczesny design, intuicyjna obsługa oraz nowe funkcje – tak w skrócie prezentuje się najnowsza odsłona aplikacji „Mój T-Mobile”. O tym, jak sprawdza się w praktyce, klienci T-Mobile mogą przekonać się od dziś, aktualizując aplikację lub pobierając ją ze sklepu Google Play. W najbliższych dniach nowy „Mój T-Mobile” będzie dostępny również w App Store oraz Huawei AppGallery.
Z aplikacji „Mój T-Mobile” korzysta obecnie blisko połowa klientów operatora (42%), zarządzając w niej swoimi usługami, opłacając faktury, czy aktywując cotygodniowe bonusy w ramach akcji Happy Fridays. Od dziś, za sprawą nowego designu, używanie aplikacji będzie jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne. W nowej odsłonie apki „Mój T-Mobile” dominują dwa kolory – magenta i biel – jednak użytkownicy mogą również skorzystać z nowej opcji trybu ciemnego. Przeglądanie aplikacji po zmroku stanie się dzięki temu bardziej komfortowe i mniej męczące dla oczu.
Poza widocznej na pierwszy rzut oka zmianie szaty graficznej użytkownicy z pewnością docenią także nowe funkcje aplikacji tak jak:
– możliwość sprawdzenia kodu PUK,
– podgląd listy połączeń,
– zmiana języka aplikacji z polskiego na angielski (i odwrotnie),
– możliwość ustawienia doładowania cyklicznego,
– płatność za faktury bez prowizji.
Najnowsza wersja aplikacji „Mój T-Mobile” jest już dostępna na systemie Android od wersji 5.0, a w najbliższych dniach pojawi się również na i IOS w wersji 11.3 lub wyższej. Można ją także już pobrać w sklepie Google Play, a wkrótce także w App Store oraz Huawei AppGallery. W najbliższych tygodniach w aplikacji pojawią się kolejne udogodnienia. Więcej informacji o „Mój T-Mobile” można znaleźć na stronie:
– http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/moj_t-mobile.
Źródło: T-Mobile