„W rodzinie im więcej, tym lepiej” – startuje nowa kampania T-Mobile

„W rodzinie im więcej, tym lepiej” – startuje nowa kampania T-Mobile. Z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciach? Nic podobnego! Udowadnia to najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, w której operator przypomina o specjalnej ofercie dla rodzin, stworzonej w oparciu o zasadę: im więcej, tym taniej. Co zyskują klienci? Dostęp do świetnej jakości sieci, nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz paczki internetu mobilnego w abonamencie już od 25 zł miesięcznie za numer. Zniżki czekają również na osoby, które wybiorą ofertę dla duetów. Rodzinne rachunki za dostęp do internetu i telefony dla każdego z domowników mogą przyprawić o zawrót głowy. Ale nie w T-Mobile! W najnowszej kampanii reklamowej, która startuje 23 czerwca, operator przypomina o swojej korzystnej ofercie dla rodzin.

Jak zatem uzyskać dostęp do abonamentu w cenie zaledwie 25 zł miesięcznie? Wystarczy zdecydować się na najnowszą taryfę XS, dostępną standardowo w cenie 35 zł za miesiąc, a następnie wybrać opcję abonamentu dla rodziny. Wówczas cykliczna opłata za każdy z numerów będzie wynosić dokładnie 25 zł. Na użytkowników tej opcji czekają oczywiście nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y w Polsce oraz Unii Europejskiej oraz pakiet 3 GB danych.

Oferta dostępna jest również z nowoczesnymi smartfonami (cena abonamentu wynosi wówczas od 45 zł miesięcznie, w zależności od wybranego modelu), m.in. z Samsungiem Galaxy A41 z potrójnym aparatem, Oppo A31 z pojemną baterią i opcją Dual SIM, czy Xiaomi Redmi Note 9 ze świetnymi podzespołami oraz baterią o pojemności 5020 mAh, zapewniającą długi czas pracy na jednym ładowaniu. Smartfony dostępne są już od 1 zł, to np:
– Oppo A31 za 1 zł w abonamencie S z paczką internetu 8 GB od 65 zł / mies. za osobę,
– Xiaomi Redmi Note 9 za 1 zł w abonamencie S z paczką internetu 8 GB od 85 zł / mies. za osobę,
– Samsung Galaxy A41 za 1 zł w abonamencie M z internetem bez limitu danych od 90 zł / mies. za osobę.
Każdemu według potrzeb
Co jednak, jeżeli domownicy mają różne potrzeby i chcą skorzystać z innych taryf? Żaden problem! Oferta rodzinna może bowiem składać się z dowolnie wybranych opcji, które można ze sobą łączyć. Taryfa XS została stworzona z myślą o osobach chcących pozostawać zawsze w kontakcie i cieszyć się abonamentem w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. A dla prawdziwych „pożeraczy” internetu, T‑Mobile przygotował m.in. taryfę M, zapewniającą dostęp do gigabajtów, rozmów i SMS-ów bez limitu. Nawet po wykorzystaniu 15 GB przewidzianych w pakiecie, użytkownik może nadal korzystać z sieci z prędkością 1Mb/s, pozwalającą swobodnie korzystać z ulubionych treści. W ofercie standardowej opcja dostępna jest już od 55 zł miesięcznie, zaś w abonamencie rodzinnym cena ta spada do zaledwie 40 zł za numer. I co ważne – niezależnie od wybranej taryfy, dołączanie bliskich do abonamentu rodzinnego może odbyć się w dowolnym momencie.

Więcej o najnowszych ofertach T‑Mobile można przeczytać na tej stronie.
Przyłącz się do 5G w T-Mobile – bez limitu!
Atrakcyjne ceny, świetne telefony i najlepsza jakość sieci to nie jedyne powody, dla których warto skorzystać z oferty magentowego operatora. Klienci T‑Mobile mogą bowiem już teraz korzystać z sieci piątej generacji. I co ważne – przyłączenie się do 5G w T-Mobile jest wyjątkowo proste – wystarczy zdecydować się na jedną z nowych ofert abonamentowych, posiadać telefon kompatybilny z tą technologią, być w zasięgu sieci i… gotowe! Co więcej, aby zapewnić dostęp do 5G jak największej grupie osób, operator nie ograniczał jej wdrożenia wyłącznie do jednego regionu. Efekt? Aż 6 milionów Polaków z 50 miejscowości w całym kraju objętych jest zasięgiem sieci piątej generacji od T‑Mobile. I to całkowicie bezpłatnie! Najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach oraz na billboardach i w punktach sprzedaży do połowy sierpnia. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

źródło: T-Mobile