„Plus 5G – świat nowych możliwości”. Najnowsza kampania reklamowa sieci Plus

„Plus 5G – świat nowych możliwości”. Najnowsza kampania reklamowa sieci Plus. 15 lipca rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa sieci Plus promująca „pierwsze prawdziwe i najszybsze 5G w Polsce”. W nowej reklamie operatora świat codzienności łączy się ze światem wirtualnym, a granice pomiędzy nimi stają się niemal niewidoczne dzięki nowoczesnej technologii 5G. Podobnie jak w nadchodzącej erze 5G.
Powitaj 5G w Plusie
Celem kampanii jest zaprezentowanie nowych możliwości, jakie daje dostęp do najnowocześniejszego na świecie standardu internetu mobilnego. Błyskawiczny transfer danych, jaki zapewnia 5G w Plusie sprawia, że bohaterowie reklamy mają możliwość doświadczenia zupełnie nowego wymiaru rozrywki. Dzięki szybkiej sieci 5G mogą oni przeżywać te same emocje, które towarzyszą uczestnikom wydarzeń na żywo. Bez wychodzenia z domu są tuż obok gwiazd na koncercie live, dopingują mecz siatkówki z pierwszego rzędu, a nawet eksplorują kosmos. Dzieci rywalizują w grze w wyścigi samochodowe online, jednocześnie podróżując z rodzicami autem. Wszyscy bohaterowie korzystają z najnowszej technologii i urządzeń mobilnych, dzięki którym mają „cały świat na wyciągnięcie ręki”. Spot zrealizowany został za pomocą najnowszej technologii filmowej z wykorzystaniem wielkoformatowych ścian ledowych, często stosowanych w produkcjach hollywoodzkich. Podnoszą one realizm kręconych scen, co umożliwia zaprezentowanie płynnego przenikania się świata wirtualnego z rzeczywistym. W reklamie wykorzystano dynamiczny utwór zespołu M83 „Midnight City”. Zaprezentowany w spocie wachlarz nowych możliwości otwierających się przed użytkownikami 5G w Plusie, jest związany z unikalnymi w skali Polski parametrami technicznymi tej sieci. Wyższa szybkość transmisji danych (do 600 Mb/s), lepsza stabilność połączenia oraz dużo większa pojemność sieci najnowszej generacji w Plusie zapewniają nową jakość mobilnej rozrywki. 5G w Plusie pozwoli na rozwój chmurowych platform gamingowych, zwiększy dostępność technologii immersyjnych VR i AR oraz wpłynie na podniesienie jakości treści wideo odtwarzanych na co dzień, zapewniając dostęp do wydarzeń odbywających się na drugim końcu świata w rozdzielczości 4K, a nawet 8K z możliwością wyboru obrazu z wielu kamer.
Kreację przygotowała Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), a spot wyreżyserował Marcin Filipek, przy współpracy z domem produkcyjnym TFP i Rio de Post.
Spot można obejrzeć tutaj.

Metryczka kampanii:
1. Kampania: Pierwsze prawdziwe 5G w Polsce
2. Nazwa reklamy: Plus 5G – świat nowych możliwości
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
5. Reżyser: Marcin Filipek
6. Operator obrazu: Wojciech Zieliński
7. Scenariusz: Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek
8. Creative Group Head: Weronika Zielińska
9. Muzyka: M83 “Midnight City” Anthony Gerard Gonzalez, Morgan Grace Kibby, Justin Meldal-Johnsen, EMI Music Publishing, Schubert Music o/b/o Kobalt Music Publishing LTD, Universal Music Publishing Polska o/b/o Domino Publishing Company Limited
10. Dom Produkcyjny/Producent: Ryszard Kłosowski TFP Sp. z o.o.
11. Postprodukcja: RioDePost
12. Dom mediowy: Vizeum
13. Media: TV, online, OOH

źródło: Plus