Od naszego Czytelnika otrzymaliśmy zrzut ekranu, jak niżej. Na pierwszy rzut oka w przypadku wskazanego konta klienta wygląda, że aktywacja usługi jest darmowa. Tymczasem… u dołu ekranu z informacją w aplikacji Play24 podano cenę 10 złotych miesięcznie. Ile zatem zapłaci klient?
Jak twierdzi on sam jest to ewidentne wprowadzanie klientów w błąd, bowiem zamiast informacji, na ekranie aplikacji jest dezinformacja. Jak dodaje, kontaktował się na tę okoliczność z infolinią operatora, bowiem rzeczywiście do rachunku za usługi doliczono kwotę cykliczną 10 złotych. Pani konsultant zarzekała się jednak wielokrotnie, że skoro… u góry jest informacja o darmowej usłudze, to ona sama nie wie, dlaczego klientowi doliczono do faktury 10 złotych?
Skoro jednak doliczono, to… widocznie tak ma być!
Ile zatem rzeczywiście kosztuje usługa Play?
Swoją drogą, samo tłumaczenie ze strony konsultantki jest mocno zadziwiające. Oczywiście, klient będzie składał pisemną reklamację, zaś o dezinformacyjnym charakterze jednego z ekranów Play24 poinformował UOKiK, wszak jest to naruszenie zbiorowych interesów konsumentów sieci P4
źródło: informacja własna
UWAŻAJCIE NA OFERTĘ Z HUAWEI 5G CPE PRO 2 + 500GB!!! Otóż zakupiłem ten router 5G w czerwcu wraz ofertą 500GB (Play Internet XL) i próbowałem skorzystać z 5G w jego zasięgu i… nic nie działało. Skontaktowałem się więc z supportem Play’a i tu niespodzianka: taryfa nie obsługuje 5G!!! Sprzedają router 5G, do tego 500GB i nie ma obsługi 5G. Jawna kpina z klienta.