Dominique Leroy nowym członkiem zarządu Deutsche Telekom na Europę

Dominique Leroy nowym członkiem zarządu Deutsche Telekom na Europę. Dominique Leroy zostanie 1 listopada 2020 r. powołana na nowego członka zarządu Deutsche Telekom ds. rynku europejskiego. Zastąpi Sriniego Gopalana, który zajmie się rozwojem Deutsche Telekom w Niemczech. Bardzo cieszymy się, że tak doświadczona menadżer, jak Dominique Leroy, wzmocni zarząd Deutsche Telekom i wniesie ze sobą wiedzę niezbędną do kontynuowania owocnej pracy Sriniego Gopalana. Rada Nadzorcza jest zadowolona z rosnącego zróżnicowania i różnorodności w zarządzie Deutsche Telekom – mówi Ulrich Lehner, Przewodniczący Rady Nadzorczej Deutsche Telekom. Timotheus Höttges, CEO Deutsche Telekom, dodaje: Nie przestajemy się rozwijać. Z niecierpliwością czekamy na współpracę w zespole zarządu. Dominique ma ponad 30-letnie doświadczenie w sektorze dóbr konsumpcyjnych i telekomunikacji, a naszą branżę zna od podszewki. Szczególnie doceniam jej silną orientację na rynek, klienta oraz skupienie na rozwoju. Osobiście znam Dominique Leroy, odbyliśmy już wiele spotkań podczas jej pracy w Brukseli. Wierzę, że również tam będzie nieocenionym wsparciem w naszej wspólnej pracy politycznej i regulacyjnej. Nie mogę się już doczekać nowego wyzwania i bardzo się cieszę, że dołączam do silnego zespołu zarządu Deutsche Telekom. Chciałabym wykorzystać moje doświadczenie, aby dalej rozwijać segment europejski i oraz ogólną strategię Grupy – komentuje Dominique Leroy. Dominique Leroy ma ponad 30-letnie doświadczenie w branży towarów konsumpcyjnych i telekomunikacji. Po ukończeniu studiów z zakresu inżynierii przemysłowej i zarządzania na Uniwersytecie w Brukseli pracowała m.in. w Unilever, gdzie ostatnio zajmowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego na Belgię i Luksemburg. W 2011 roku dołączyła do Proximus, gdzie szybko została Dyrektorem Rynku Konsumenckiego a od 2014 do 2019 roku pełniła funkcję Prezesa Zarządu. W tym czasie udało jej się poprowadzić firmę do fazy ciągłego wzrostu i silnej orientacji na klienta.

źródło: T-Mobile