Elastyczna oferta MagentaBIZNES – nowa odsłona kampanii „Bez nonsensów” w T-Mobile dla firm

Elastyczna oferta MagentaBIZNES – nowa odsłona kampanii „Bez nonsensów” w T-Mobile dla firm. Najnowsza kampania T‑Mobile dla firm oparta na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów” promuje elastyczne rozwiązania oferty MagentaBIZNES i odsłania absurdy trapiące przedsiębiorców, związane z dostępem do usług telekomunikacyjnych. W kampanii operator zwraca uwagę na to, że potrzeby firm mogą się zmieniać w zależności od sytuacji rynkowej, dlatego też oferta operatorów telekomunikacyjnych powinna elastycznie dopasowywać się do potrzeb przedsiębiorców. Jednym z bohaterów kampanii jest właściciel firmy TRAWNIKSERWIS.PL, Kamil Niewczas, którego usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy. Jednym z absurdów jest znaczny spadek prędkości internetu po przekroczeniu określonego limitu danych. Oferta MagentaBIZNES, jako jedyna na rynku, oferuje swoim użytkownikom internet, który nie zwalnia niezależnie od wykorzystanej ilości danych, a z internetu firmy mogą korzystać zarówno w biurze jak i poza nim. Innym prezentowanym w kampanii benefitem jest możliwości dokupienia urządzenia (telefonu, tabletu, laptopa, routera) w trakcie trwania umowy, jeśli podczas jej zawierania nie dokonano zakupu sprzętu. Dokupienie urządzenia do bieżącej umowy jest możliwe od 7 miesiąca od jej zawarcia. W MagentaBIZNES przedsiębiorcy mają także możliwość elastycznego zarządzania kartami SIM w swoich firmach. Opłata za kolejną kartę wynosi 30 zł netto, a gdy karta nie jest używana, opłata ta automatycznie obniża się do kwoty 1 zł netto miesięcznie. Opcja ta włącza się samoczynnie pół roku od zawarcia umowy. W ramach kampanii promowany jest smartfon Samsung Galaxy S10 Lite, dostępny w ratach miesięcznych 50 zł netto na 36 miesięcy i opłatą na start w wysokości 1 zł (z VAT). Promocyjnie smartfon Samsung Galaxy S10 Lite dostępny będzie również w ratach miesięcznych 75 zł netto na 24 miesiące i opłatą na start również wynoszącą 1zł (z VAT). W ramach kampanii powstały 60-, 45-, 30- i 15- sekundowe wersje spotu, które emitowane będą w telewizji i internecie.

Kampanię, która prowadzona będzie w telewizji, radio, internecie oraz w punktach sprzedaży operatora przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare

źródło: T-Mobile