Światłowód i dostęp do rozrywki od T-Mobile w ekstra cenie – od 1 zł przez 3 miesiące

Światłowód i dostęp do rozrywki od T-Mobile w ekstra cenie – od 1 zł przez 3 miesiące. Superszybki internet światłowodowy, dostęp do pakietów IPLA ze 109 kanałami TV w ramach IPLA TV oraz IPLA ELEVEN SPORTS – to wszystko proponuje T‑Mobile w nowej promocji MagentaRozrywka na 3 miesiące od 1 zł. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa z udziałem Soni Bohosiewicz. Magentowy operator poszerza swoją ofertę konwergentną o kolejne pakiety wyselekcjonowanej rozrywki. Tym razem przygotował dla użytkowników dostęp do pakietów telewizyjnych IPLI, zawierających łącznie 109 kanałów, w tym 105 kanałów w pakiecie IPLA TV, oferujących największe hity filmowe, popularne seriale, programy rozrywkowe i informacyjne, bajki dla dzieci oraz sport na najwyższym poziomie w 4 kanałach premium w pakiecie IPLA ELEVEN SPORTS.
Klienci, którzy zdecydują się na nową ofertę szybkiego internetu światłowodowego, zapłacą przez 3 miesiące od 1 zł, a dodatkowo mogą skorzystać z dostępu do IPLA TV oraz IPLA ELEVEN SPORTS przez 90 dni bez ponoszenia opłat. Podpisując umowę na internet światłowodowy, w zestawie użytkownik otrzymuje bezpłatnie router i nie ponosi dodatkowych kosztów za usługę instalacyjną (lub aktywacyjną). Po okresie promocyjnym usługa internetu światłowodowego (w zależności od wybranej opcji) przy umowie na 24 miesiące będzie wynosiła 59 zł (300 Mb/s), 69 zł (600 Mb/s) lub 89 zł (900 Mb/s). Pakiety telewizyjne IPLI można włączyć i wyłączyć w dowolnym momencie, a po okresie promocyjnym będą one dodatkowo płatne: miesięczny koszt za dostęp do pakietu IPLA TV będzie wynosił 50 zł, zaś do IPLA ELEVEN SPORTS – 15 zł. Oferta startuje już 1 października br.
Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie:
https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/swiatlowod-nielimitowany.
Idealny pakiet dla domu od 1 zł przez 3 miesiące
Magentowy operator przygotował również kampanię reklamową, której główną bohaterką jest aktorka Sonia Bohosiewicz. W spocie można zobaczyć, jak ważny dla całej rodziny jest dostęp do szybkiego internetu i ciekawych treści rozrywkowych, dopasowanych do zainteresowań użytkowników – oferowanych w pakietach IPLA TV i IPLA ELEVEN SPORTS, czyli filmów, seriali, programów, bajek oraz transmisji sportowych. 30-sekundowy spot będzie emitowany w telewizji i internecie od 9 października 2020. Działania promocyjne będą prowadzone także w mediach społecznościowych, internecie oraz na nośnikach outdoorowych. Najnowszą kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

źródło: T-Mobile