Klienci Plusa zgłaszają pod nasz adres problemy z dostępnością sieci 5G operatora w ofertach prepaid. Pośród korespondencji, którą otrzymaliśmy była również ta, przy której już na starcie można wykluczyć winę po stronie terminala. Użytkownik wykorzystywał bowiem reklamowany przez Polkomtel, sztandarowy produkt Samsung w ofercie – Galaxy S20 FE 5G. W związku z sygnałami, zwróciliśmy się z zapytaniem o tę kwestię bezpośrednio do Plusa. Oficjalne stanowisko operatora brzmi:
Z dostępu do sieci 5G Plusa mogą korzystać wszyscy aktualni klienci abonamentowi Plusa (również PLUSH ABO) oraz użytkownicy oferty Plus na Kartę. Dodatkowo, w aktualnej gwiazdkowej promocji wszyscy, którzy do początku stycznia wybiorą dowolny abonament (głosowy lub internetowy) otrzymają dostęp do najszybszej sieci 5G w Polsce w cenie na cały okres umowy. Po zakończeniu okresu promocyjnego transmisja danych w technologii 5G będzie dostępna tylko dla użytkowników abonamentów, w których została ona zagwarantowana oraz dla osób, które zdecydują się na ofertę nowych taryf 5G. Nie trzeba nic ustawiać ani uruchamiać – wystarczy być posiadać sprzęt obsługujący 5G Plusa na częstotliwości 2,6 GHz TDD i być w zasięgu sieci. W razie ewentualnych problemów proszę zgłaszać reklamacje kanałami, wynikającymi z Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polkomtel.
źródło: Plus