Serwis Urządzenia SIM i Serwis Urządzenia Premium dostępne w sieci Plus. Operator sieci Plus wprowadził dla swoich klientów dwie nowe propozycje usług serwisowych – Serwis Urządzenia SIM, dedykowany używanym telefonom oraz przeznaczony dla nowych urządzeń Serwis Urządzenia Premium, które gwarantują naprawę wszystkich uszkodzeń mechanicznych oraz usunięcie skutków zalania. Użytkownicy nowych usług mogą naprawić smartfon z zachowaniem gwarancji producenta, a także skorzystać z szybkiego serwisu urządzenia bez wychodzenia z domu.
Nowe możliwości ochrony sprzętu w Plusie
Niemal każdy użytkownik telefonu zabezpiecza go przed uszkodzeniem korzystając najczęściej z etui lub ochronnego szkła . Mimo to co drugi z nas choć raz doświadczył uszkodzenia sprzętu. Co więcej – najczęściej wydarzyło się to już w ciągu pierwszych 10 tygodni od zakupu. Badania pokazują również, że aż 40 proc. użytkowników smartfonów nie decyduje się na naprawę wyświetlacza ze względu na wysokie koszty usługi i korzysta z uszkodzonego telefonu. Te fakty skłaniają coraz więcej osób do objęcia swoich urządzeń usługami serwisowymi oferowanymi m.in. przez operatorów sieci komórkowych. W odpowiedzi na te potrzeby, sieć Plus właśnie wprowadziła do swojej oferty dwie nowe usługi. Serwis Urządzenia SIM to oferta, która umożliwia objęcie ochroną nieuszkodzonych, używanych telefonów, niezależnie czy pochodzą z sieci Plus czy innego sklepu w kraju. To usługa serwisowa dla klientów Plusa, którzy już posiadają telefon i chcieliby zadbać o jego bezpieczeństwo. Serwis Urządzenia SIM dostępny jest w Plusie bez dodatkowych opłat w ramach wybranych ofert na okres 24 miesięcy z abonamentem już od 40 zł miesięcznie. Serwis Urządzenia Premium to produkt unikatowy na polskim rynku, zapewniający naprawę wszelkich uszkodzeń mechanicznych, priorytetowe naprawy i bezpłatne urządzenie zastępcze. Usługa dostępna jest w momencie zakupu sprzętu na raty w sieci Plus w ramach specjalnego planu z abonamentem w wysokości 20 zł miesięcznie. Serwis zapewnia 1 naprawę rocznie w maksymalnej kwocie równej wartości telefonu. W przypadku braku możliwości naprawy smartfona w ciągu 7 dni klient ma możliwość wymiany go na nowy. Operator sieci Plus umożliwia objęcie ochroną serwisową nie tylko smartfonów, ale również tabletów, smartwatchy, laptopów i telewizorów. Co ważne, urządzenie zostanie naprawione bez względu na to, jak doszło do jego uszkodzenia. W ramach każdej ze wskazanych usług serwisowych możliwa jest naprawa lub wymiana uszkodzonych części urządzenia – wyświetlacza, obudowy, przycisków i aparatów, a w wariancie Premium całego urządzenia. Pomoc uzyskamy również, kiedy sprzęt zostanie zalany wodą. Naprawy wykonywane są w autoryzowanych serwisach, dzięki czemu klient zachowuje gwarancję producenta na sprzęt. – Naprawy wykonywane są w autoryzowanych serwisach. Dzięki temu klient zachowuje gwarancję producenta na swój sprzęt. W związku z pandemią szczególnie ważne jest to, że naprawa odbywa się bez wychodzenia klienta z domu. Kurier w bezpieczny sposób odbiera paczkę z urządzeniem i przewozi ją do serwisu. W przypadku wariantu Premium, jeśli będzie to możliwe, naprawa telewizora będzie realizowana z zachowaniem najwyższych standardów sanitarnych w miejscu wskazanych przez klienta. W takiej sytuacji transport do serwisu nie jest konieczny – wyjaśnia Piotr Rożalski, Kierownik Działu smartDOM i Ofert Łączonych Plus. Usługi Serwis Urządzenia SIM i Serwis Urządzenia Premium zostały udostępnione we współpracy z Digital Care. Digital Care to działający od 2012 roku, największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 3 mln klientów.
źródło: Plus