Jakość mapy zasięgu, w tym usług światłowodowych – Orange odpowiada

W dniu 28. stycznia br. pisaliśmy o niedbałym projekcie aplikacji webowej “Mapa zasięgu” Orange, na którą zwrócili uwagę nasi Czytelnicy oraz salony sprzedaży operatora. Dziś otrzymaliśmy odpowiedź od Orange w przedmiotowej sprawie. Brzmi ona jak niżej:
“Prowadzone są prace UX i informatyczne w celu usprawnienia jej działania. Są to jednak długotrwałe działania, stopniowo realizowane.”
Wynika z tego, że zarówno klienci, jak i salony, udzielające im informacji na należytą jakościowo mapę zasięgu usług operatora jeszcze poczekają.
Przy okazji zapytaliśmy o jakość stacji bazowej w miejscowości Chełmsko Śląskie (woj. dolnośląskie, pow. kamiennogórski), w tym jej południowego sektora (pisaliśmy o sytuacji w informacji tutaj oraz tutaj). Odpowiedź na wspomnianą kwestię może sugerować brak zainteresowania operatora tym, jaką jakość usług otrzymują klienci. Rozumiemy, że operator nie jest właścicielem stacji, lecz nie zmienia to faktu, że może podjąć dialog z partnerem technologicznym oraz Spółką Networks!, aby sytuacja się zmieniła. Łatwiej jednak “zepchnąć” temat, co mimo wszystko dziwi. Odpowiedź, jaką otrzymaliśmy sugeruje właśnie konieczność kontaktu z T-Mobile, który jest właścicielem stacji

źródło: informacja własna / Orange