Ty jesteś szefem. Nowa kampania Inea. Niebieski, wygodny fotel szefa, a w nim klienci, którym INEA oddaje stery i wsłuchuje się w ich potrzeby i oczekiwania to motyw przewodni nowej kampanii INEA – „Ty jesteś szefem”. Obejmie ona telewizję, radio oraz działania digitalowe. Wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa INEA, w której operator skupia się na klientach i ich potrzebach. Wszystkie kreacje łączy motyw przewodni – wygodny niebieski fotel, w którym zasiadają klienci INEA. Niezależnie od wieku czy preferencji, jako szefowie, mają oni decydujący głos co do oferty produktowej INEA. Dopełnieniem całej linii jest claim „Ty jesteś szefem”, który ma podkreślić ważną rolę klientów operatora. Nowa kampania promuje najszybszy w Polsce Internet światłowodowy, telewizję HIWAY oraz usługi mobilne.
Obejmie ona działania w lokalnych stacjach telewizyjnych, radiu i Internecie. W jej ramach powstało 6 spotów wideo, 4 spoty radiowe oraz kreacje digitalowe. Od wielu lat podkreślamy to, jak ważni są dla nas nasi klienci. Mówiliśmy o tym już w 2017 roku, w kampanii „Dobrzy ludzie od Internetu”. Teraz idziemy o krok dalej, bo nasi klienci traktowani są przez nas jak szefowie. Tak naprawdę to dla nich każdego dnia pracuje w INEA kilkaset osób, które uważnie wsłuchują się w ich opinie i potrzeby. Nie jesteśmy niestety w stanie spełnić wszystkich, ale codziennie zastanawiamy się nad tym, co jeszcze możemy zmienić, by lepiej spełnić ich oczekiwania – komentuje nową kampanię Maciej Piechociński, INEA Strategic Business Unit Director.
Kampania powstała we współpracy z Visual Heads. Pomysł opracowany został przez Minima Advertising People.
źródło: Inea