Warta ubezpieczy smartfony, tablety i smartwatche. Od 1 kwietnia posiadacze smartfonów, tabletów i smartwatchy mogą wykupić ubezpieczenie Warta Smart Pakiet, które zabezpieczy ich sprzęt w sytuacji m.in. uszkodzenia, zniszczenia czy kradzieży. Co ważne, nie musi być on nowy – wystarczy, że od daty jego premiery w Polsce nie minęły jeszcze cztery lata. Warta jest pierwszym towarzystwem ubezpieczeniowym w Polsce, które wdrożyło tego typu ofertę u agentów. Mobilne urządzenia elektroniczne to często drogie sprzęty, bez których większość z nas nie wyobraża sobie codziennego funkcjonowania. Aż 84% Polaków regularnie korzysta ze smartfona, wykorzystując go głównie do robienia zdjęć, nawigacji, bankowości elektronicznej czy prywatnych kalendarzy[1]. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Warta przygotowała ofertę, która chroni sprzęt przed wysokimi kosztami naprawy czy koniecznością zakupu nowego
Elastyczne warunki ochrony
Pakiet umożliwia dopasowanie zakresu ubezpieczenia do potrzeb użytkownika. W zależności od wariantu ochroną można objąć sam wyświetlacz lub całe urządzenie. Klient ma możliwość ubezpieczenia sprzętu zarówno swojego jak i np. małżonka czy dziecka. Ochronie podlegają nie tylko nowe urządzenia, ale również używane, pod warunkiem, że nie są uszkodzone, a od ich premiery na polskim rynku nie minęły 4 lata. W zależności od wybranego przez klienta wariantu, ubezpieczenie obejmie wyłącznie wyświetlacz lub cały sprzęt na wypadek uszkodzenia/zniszczenia w wyniku zalania, przepięcia lub utraty w związku z kradzieżą z włamaniem, rabunkiem lub kradzieżą kieszonkową. Ubezpieczenie obejmuje szkody powstałe na terenie całego świata, dzięki czemu urządzenie jest chronione nawet podczas podróży czy wakacji za granicą. – To jedyne takie ubezpieczenie na rynku, które klient może kupić nie wiążąc się żadną dodatkową umową np. abonamentową czy inną umową ubezpieczenia. Cieszymy się, że jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce udostępniamy klientom taką ofertę u naszych agentów. Smartfony, tablety czy smartwatche są obecnie nieodłącznym elementem naszej codzienności. Wszyscy natomiast wiemy, jak uciążliwe i kosztowne jest naprawianie czy kupowanie nowego urządzenia. Dlatego przygotowany przez nas zakres ochrony jest szeroki – od pękniętego ekranu po kradzież – mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty. W przypadku wykupienia wariantów z najszerszym zakresem, Warta gwarantuje dodatkowo usługi assistance, czyli serwis door to door i zapewnia transport sprzętu do serwisu. Szkody rozliczane są bezgotówkowo, posiadacz urządzenia nie musi się martwić o koszty naprawy. Co więcej, na czas naprawy klient może otrzymać telefon zastępczy. Na życzenie klienta po naprawie wyświetlacza smartfonu możliwe jest także zamontowanie folii ochronnej.
Zawarcie umowy u agenta
Aby zawrzeć umowę, należy skontaktować się z agentem Warty. Przed zawarciem umowy zweryfikuje on, czy sprzęt nie jest uszkodzony. W tym celu konieczne jest wykonanie dokumentacji fotograficznej przedmiotu ubezpieczenia. W zależności od umowy klient może zdecydować się na jednorazowe lub ratalne opłacenie składki.
O Grupie Warta:
Najstarsza firma ubezpieczeniowa na polskim rynku (założona w 1920 roku) wyróżniająca się stabilnością finansową i wiarygodnością oraz wysoką jakością oferowanych produktów. Grupa Warta składa się z dwóch spółek – spółki majątkowej TUiR Warta oraz spółki życiowej TUnŻ Warta. Głównymi akcjonariuszami Warty są niemiecka Grupa Talanx i japoński ubezpieczyciel na życie Meiji Yasuda. W kwietniu 2014 r. Talanx zadebiutował na warszawskiej giełdzie. Akcje Talanx AG są notowane także na głównym rynku giełdy we Frankfurcie (Deutsche Boerse AG), jak również na rynku regulowanym giełdy w Hanowerze (BOAG Boersen AG).
[1] tedee, SW Research, Inteligentny zamek, czerwiec 2020
źródło: Warta