T-Mobile startuje z kampanią promującą dostęp do 5G w ofercie na kartę

T-Mobile startuje z kampanią promującą dostęp do 5G w ofercie na kartę. Połączenia wideo, ulubione seriale, media społecznościowe i aplikacje działające w tle – nasz smartfon przy niewystarczającej ilości i jakości internetu może szybko złapać zadyszkę. Chyba że korzystamy z oferty na kartę „Bez limitu XL” w taryfie GO! z dostępem do technologii 5G, 40 GB (20 GB z oferty i 20GB po doładowaniu) i usługą Supernet Video HD, pozwalającą oglądać wideo bez utraty gigabajtów. O tym, jak dzięki temu zestawowi można tanecznym krokiem poruszać się w cyfrowym świecie, opowiadamy w naszej najnowszej kampanii reklamowej – pierwszej promującej w telewizji sieć piątej generacji w ofercie na kartę. Z końcem marca tego roku do grona naszych klientów abonamentowych, którzy mogą korzystać z 5G, dołączyli użytkownicy na kartę. Dzięki nowemu pakietowi „Bez limitu XL” w taryfie GO!, za 39 zł nasi klienci otrzymują dostęp nie tylko do sieci piątej generacji, ale również nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów, paczki 40 GB (20 GB w ofercie i kolejne 20 GB przy zasileniu kwotą od 39 do 49 zł) oraz wideo bez utraty gigabajtów w usłudze Supernet Video HD.

Nasza sieć 5G i portfolio urządzeń obsługujących ten standard stale się rozrastają. Potwierdzeniem tego jest np. infrastruktura oferująca zasięg sieci piątej generacji ponad 6,3 milionom osób na terenie całego kraju, czy dostępność aż 31 smartfonów 5G, stanowiących obecnie aż 25% wszystkich sprzedawanych przez nas telefonów. Chcemy, aby również użytkownicy T‑Mobile na kartę jak najszerzej korzystali z internetu w technologii 5G. Właśnie dlatego startujemy z kampanią reklamową, prezentującą zalety korzystania z nowej oferty „Bez limitu XL” na taryfie GO!

Spot towarzyszący kampanii odbiorcy będą mogli zobaczyć w trzech wersjach: 30-sekundowej i jej 15-sekundowym skrócie, jak również w specjalnej wersji przygotowanej na kanał YouTube. Z kampanią będzie można zapoznać się w telewizji, internecie, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz w serwisie Spotify. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.
Jak złapać ofertę „Bez limitu XL” i 40 GB w kilku prostych krokach
Po doładowaniu konta ofertę „Bez limitu XL” za 39 zł można łatwo włączyć na kilka sposobów. Pierwszy z nich to uruchomienie pakietu w aplikacji „Mój T‑Mobile”, w zakładce „Usługi dodatkowe”. Drugim rozwiązaniem jest użycie kodu ekspresowego *500*1*0#. Można również wysłać SMS o treści AKTXL na numer 8080. Oferta zostanie aktywowana w ciągu 24 godzin, a klient otrzyma powiadomienie SMS o uruchomieniu usługi. Ofertę można aktywować również na dowolnym starterze GO! w T‑Mobile na kartę.

Z oferty mogą skorzystać również osoby, które do tej pory były posiadaczami innego planu taryfowego – Frii, Nowy Tak Tak, Hot, Happy lub internetu na kartę Blueconnect. Aktywacja oferty „Bez limitu XL” spowoduje zmianę taryfy na GO! i wyłączenie poprzednich usług.
Więcej informacji na temat nowej oferty:
https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specjalna/40gb.

źródło: T-Mobile