Samsung organizuje pierwszy w Polsce live stream marki na platformie TikTok. U sterów Influencerzy, a dla uczestników vouchery zniżkowe na produkty Samsung Galaxy

Samsung organizuje pierwszy w Polsce live stream marki na platformie TikTok. U sterów Influencerzy, a dla uczestników vouchery zniżkowe na produkty Samsung Galaxy. To będzie pierwszy w Polsce live stream przeprowadzony przez markę na TikToku. Uczestnicy wydarzenia Unlocked It Live będą mieli niepowtarzalną okazję na zdobycie atrakcyjnych kodów zniżkowych na zakup topowych produktów z serii Samsung Galaxy. Transmisję poprowadzą Magda Bereda (The Voice Kids) i Kuba Norek (ponad 4.6 milionów obserwujących na TikToku).
Uwaga:
tym razem do udziału w wydarzeniu warto zaprosić znajomych. Im więcej uczestników zgromadzi live stream, tym więcej kodów zniżkowych odblokuje się w czasie jego trwania.

Live stream Samsung Unlocked It Live odbędzie się już w najbliższą środę 28 kwietnia o godz. 17.00. To będzie intensywny i obfitujący w niespodzianki wieczór! O to, by emocje nie opuściły uczestników transmisji ani na chwilę, zatroszczą się prowadzący w składzie: Kuba Norek (jeden z czołowych polskich TikTokerów z ponad 4.6 milionową publicznością) oraz Magda Bereda (piosenkarka, kompozytorka i prowadząca w programie The Voice Kids). To będzie świetna okazja, by poznać się bliżej, a wśród atrakcji nie zabraknie też niespodzianek. Do uczestników trafią m.in. vouchery promocyjne z rabatami na zakup topowych produktów z serii Galaxy. Zasada jest jedna: im więcej osób dołączy do wydarzenia, tym więcej kodów zniżkowych aktywuje się w czasie jego trwania. To jeszcze nie wszystkie atrakcje przewidziane dla gości wydarzenia.
Stay tuned!
Jak można wykorzystać kod zniżkowy zdobyty podczas Unlocked It Live?
1. Wystarczy wejść na stronę Samsung.com lub wybranego partnera, a następnie wpisać uzyskany kod przy zakupie wybranego produktu z serii Galaxy (wpisanie kodu spowoduje aktualizację koszyka i naliczenie rabatu).
2. Voucher zniżkowy należy wykorzystać do 11 maja 2021 r.
Za realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland.

źródło: Samsung