Polsat i Plus sponsorami tytularnymi stadionu w Gdańsku. Polsat i Plus – dwie kluczowe marki Grupy Polsat znajdą się w nazwie stadionu w Gdańsku. Dzięki zawartej umowie, stadion w Gdańsku będzie nosił nazwę Polsat Plus Arena Gdańsk. Umowa została zawarta na 6 lat. „Gdańsk to wizytówka Polski i jedno z najpiękniejszych i najszybciej rozwijających się miast w naszym kraju. Gdańsk to symbol Polski nowoczesnej i otwartej, ale przede wszystkim dbający o swoich mieszkańców. To jest to, co nas łączy – bo Polsat i Plus to również otwartość, nowoczesność, innowacje, rozwój i chęć dostarczania naszym klientom i widzom po prostu tego, czego chcą, aby życie było łatwiejsze, wygodniejsze i pełne pozytywnych emocji. Co więcej z Gdańskiem łączy nas też chęć dbania o klimat, o środowisko i o czyste powietrze – dla wszystkich mieszkańców naszego kraju. I to wielka sprawa, że możemy razem robić coś dla mieszkańców Gdańska, regionu i całej Polski” – mówi Zygmunt Solorz. Gdańsk to jedno z najchętniej odwiedzanych miast w Polsce, zarówno przez Polaków, jak i turystów z zagranicy. Gdańsk w 2019 roku odwiedziło prawie 3,5 mln osób, z czego 1/3 to goście zagraniczni. Stadion i rozbudowująca się wokół dzielnica stają się jedną z wizytówek nowoczesnego, rozwijającego się Gdańska. To centrum sportu, biznesu, kultury, rozrywki i rekreacji. „Nasza bursztynowa arena stała się współczesną wizytówką Gdańska. Obok fontanny Neptuna, stoczniowych dźwigów to właśnie stadion najczęściej widzimy na zdjęciach. Wyjątkowa architektura i bliskie położenie zarówno do plaży, jak i serca miasta podnoszą atrakcyjność naszego stadionu. Ale stadion to też życie, emocje, wydarzenia, dlatego cieszę się, że nasz nowy partner będzie także organizował w Polsat Plus Arena Gdańsk własne widowiska” – mówi Aleksandra Dulkiewicz, Prezydent Gdańska. „Jesteśmy polską firmą i obecność naszych dwóch głównych marek Polsatu i Plusa w nazwie pięknego, bursztynowego Stadionu Gdańsk, rozpoznawalnego w całej Polsce, jest świetnym sposobem na ich promocję. Nasza oferta to najlepsza rozrywka i możliwości dostępu do niej w dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu – zapewniamy usługi i produkty dla każdego i wszędzie. I Stadion Gdańsk świetnie wpisuje się w naszą strategię zapewnienia milionom widzów i klientów najlepszych treści, usług i produktów – łącząc możliwość doświadczania sportu, muzyki czy wielkich wydarzeń na żywo na stadionie, jak i w internecie czy telewizji” – mówi Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu, operatora sieci Plus. „Organizujemy wielkie wydarzenia sportowe, widowiska, festiwale, koncerty. Tworzymy treści najwyższej jakości. Na co dzień dostarczamy emocje i tych również nie zabraknie na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk” – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat. „Gdański stadion był wielokrotnie nagradzany przez kibiców, media i różne instytucje w kategorii najładniejszego obiektu sportowego. W pełni nowoczesny, z przestrzeniami dla zawodników, kibiców. Odbywały się na nim wielokrotnie mecze rangi europejskiej, gościliśmy wielokrotnie naszą reprezentację narodową ale także wielkie wydarzenia rozrywkowe. Odpowiedni sprzęt, nagłośnienie i zupełnie nowe oświetlenie gwarantują widowiska najwyższej jakości” – mówi Rafał Mańkus, Prezes spółki Arena Gdańsk.
źródło: Cyfrowy Polsat