Samsung wyróżniony w plebiscycie Superbrands 2021. Samsung laureatem tegorocznej edycji projektu Superbrands i liderem w kategorii „telefony i smartfony” oraz „RTV i audio”. Dodatkowo marce przyznano tytuł Business Superbrands 2021 wyróżniający najsilniejsze marki biznesowe. W ramach tegorocznej edycji badania Superbrands, Samsung otrzymał tytuł Superbrands 2021 oraz Business Superbrands 2021. Urządzenia Samsung zostały również docenione przez ankietowanych zajmując najwyższą lokatę w kategorii „telefony i smartfony” oraz kategorii „RTV i audio”. Przeprowadzane co dwa lata badanie Superbrands to największe badanie siły marek w Polsce. Tegoroczna edycja objęła ponad dwa tysiące firm, a o opinię zapytano ponad dziesięć tysięcy konsumentów. „Opinia konsumentów jest dla nas szczególnie istotna, dlatego jesteśmy dumni z wyróżnienia Superbrands 2021. Ta nagroda potwierdza, że nasze inicjatywy są dobrze odbierane przez polskich konsumentów i motywuje nas do dalszej wytężonej pracy” – mówi Marcin Garbarczyk, szef dywizji mobile w Samsung Electronics Polska. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień Superbrands był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki. Tytuł Superbrands otrzymały marki, które uzyskały indeks większy niż 70 proc. ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii i zostały pozytywnie zarekomendowane przez Radę Marek. Ankietę metodą CAWI zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.
Więcej o Superbrands
Superbrands już od ponad 25 lat nagradza najlepsze marki na całym świecie. To niezależna Organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację case studies marek, które dzięki reprezentowanym wartościom i wyjątkowym korzyściom, jakie oferują konsumentom – osiągnęły rynkowy sukces. Powołana do życia w Wielkiej Brytanii w 1994 roku, wzięła swój początek od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Niezwykle dynamiczny rozwój Superbrands sprawił, że obecnie Organizacja działa w blisko 90 krajach, a sam tytuł Superbrands stał się znakiem sukcesu marki rozpoznawalnym na całym świecie. Główną ideą przyświecającą Organizacji od początku jej istnienia jest wyróżnienie grona marek, które najlepiej zaspokajają oczekiwania rynkowe konsumentów.
źródło: Samsung