Nowy Samsung Serwis Klienta w Warszawie

Nowy Samsung Serwis Klienta w Warszawie. Nowy punkt serwisowy w warszawskim kompleksie biurowym Spark, to kolejne po Serwisie 2.0 udogodnienie w portfolio usługowym marki. Teraz naprawę urządzenia Samsung Galaxy można będzie zlecić jeszcze wygodniej, a w dniach 6-12 października podając hasło „Dobry początek” z 10% zniżką. Nowy Samsung Serwis Klienta usytuowany jest na warszawskiej Woli, w kompleksie biurowym Spark przy Al. Solidarności 171. Z okazji inauguracji jego działalności, dla wszystkich gości serwisu, którzy odwiedzą go w dniach od 6 od 12 października Samsung przygotował niespodziankę. Każdy klient podając hasło „Dobry początek” otrzyma 10% zniżki na naprawę urządzeń Samsung Galaxy.
„Po entuzjastycznie przyjętej ofercie usług Serwisu 2.0, w ramach którego do portfolio włączyliśmy m.in. usługę wygodnej naprawy online, przyszedł czas na ukłon w stronę tej grupy klientów, którzy serwis wolą odwiedzać osobiście. Stąd kolejny punkt stacjonarny na mapie Warszawy – z przestronną i przytulną zarazem przestrzenią, gdzie klienci będą mogli nie tylko naprawić urządzenie, ale i komfortowo spędzić czas, napić się kawy i spokojnie załatwić sprawy, z którymi do nas przyszli. Zadbaliśmy, by nowy serwis miał odpowiednią infrastrukturę parkingową i był ulokowany w miejscu dobrze skomunikowanym z resztą miasta. Nowy Samsung Serwis Klienta jest też miejscem przyjaznym czworonogom” – mówi Jarosław Orski, dyrektor działu Customer Care Samsung.

W nowym serwisie klienta będzie można m.in. oddać do naprawy smartfon lub tablet Samsung Galaxy, ale także umówić indywidualną wizytę czy zlecić ekspresową naprawę w 1 godzinę*, zakupić akcesoria ochronne i skorzystać z innych specjalistycznych usług, w tym personalizacji urządzeń. Klienci mają ponadto możliwość telefonicznego umawiania wizyty, dzięki czemu potrzebne części zostaną zamówione odpowiednio wcześniej, by znacznie skrócić czas serwisowania urządzenia. Na miejscu można będzie zapoznać się z ofertą najnowszych urządzeń Samsung Galaxy, a także zostawić do bezpiecznej utylizacji elektroodpady. Wykwalifikowana kadra punktu Samsung Serwis Klienta zachowuje najwyższe standardy napraw, a wszystkie części używane do ich realizacji są oryginalne i objęte gwarancją, zapewniając tym samym najwyższe bezpieczeństwo i jakość usług. Autoryzowane Centra Serwisowe Samsung to kilkukrotny zdobywca tytułu „Gwiazda Jakości Obsługi”, odznaczenia przyznawanego na podstawie wyników badań satysfakcji klientów. Więcej na temat usług serwisowych Samsung można przeczytać na stronie:
samsung.com/pl/support/uslugi-pogwarancyjne/.

*Dotyczy wybranych napraw, po wstępnej ocenie serwisu i zakwalifikowaniu ich do możliwych do wykonania w ciągu 1 godziny

źródło: Samsung