Naprawa wyświetlacza – nowa usługa w portfolio serwisu Samsung. Wymiana ekranu to często wybierana usługa serwisowa urządzeń mobilnych. W wielu przypadkach jednak całkowita wymiana wyświetlacza nie jest konieczna. Dlatego Samsung wprowadził do portfolio swoich serwisów nowość – atrakcyjną cenowo usługę naprawy ekranu, będącą alternatywą dla jego wymiany. Od października posiadacze urządzeń Samsung Galaxy będą mogli korzystać z nowej usługi serwisowej Samsung – naprawy wyświetlacza – alternatywy dla usługi wymiany całego modułu ekranu. Nowe atrakcyjne cenowo rozwiązanie dostępne jest teraz w autoryzowanych centrach serwisowych Samsung.
„Znaczną część napraw urządzeń mobilnych stanowią wymiany ekranu. To skomplikowana i kosztowna usługa, która w wielu przypadkach nie jest konieczna. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, ale także mając na uwadze dobro środowiska, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie usługi naprawy ekranu. Naprawa w odróżnieniu od wymiany oparta jest o inny proces technologiczny, pozwalający na naprawę uszkodzonego ekranu bez konieczności wymiany całego modułu” – mówi Jarosław Orski, szef działu Samsung Customer Care. Z rozwiązania naprawy ekranu będzie można skorzystać dla urządzeń Samsung Galaxy [1], w których nie doszło do uszkodzenia ramki modułu wyświetlacza, a wymiany wymagają jedynie elementy ekranu prezentujących treść, takie jak warstwa obsługująca dotyk oraz matryca wyświetlająca. Cena naprawy ekranu będzie od 15 do nawet 45 procent niższa niż przy wymianie całego modułu ekranu:
– samsung.com/pl/support/wymiana-wyswietlacza/.
Aby zakwalifikować urządzenie Samsung Galaxy do naprawy ekranu, każdorazowo potrzebna jest wstępna ekspertyza technika serwisowego. Po takiej analizie i akceptacji kosztów naprawy, urządzenie przekazywane jest następnie do dedykowanego autoryzowanego centrum serwisowego Samsung, dysponującego odpowiednimi narzędziami oraz specjalnie przeszkolonym z procesu odnowy zespołem techników.
Wszystkie naprawy i wymiany wyświetlaczy przeprowadzane w autoryzowanych punktach serwisowych Samsung, wykonywane są wyłącznie z użyciem oryginalnych części, co pozwala na zachowanie pierwotnego okresu gwarancji urządzenia. Wykwalifikowana kadra punktu Samsung Serwis Klienta zachowuje najwyższe standardy napraw, a wszystkie części używane do ich realizacji są oryginalne i objęte gwarancją, zapewniając tym samym najwyższe bezpieczeństwo i jakość usług. Autoryzowane Centra Serwisowe Samsung to kilkukrotny zdobywca tytułu „Gwiazda Jakości Obsługi”, odznaczenia przyznawanego na podstawie wyników badań satysfakcji klientów. Więcej na temat usług serwisowych Samsung można przeczytać na stronie:
– samsung.com/pl/support/uslugi-pogwarancyjne/
[1] Usługa dostępna dla modeli smartfonów Galaxy: S8, S8+, S9, S9+, S10e, S10, S10+, S20, S20+, S20U, S21, S21+, S21U, N8, N9, N10, N10+, N20, N20U, Fold2.
źródło: Samsung