Startuje Black Week w T-Mobile. Przez cały tydzień, włącznie z kolejnym poniedziałkiem, czyli 29 listopada będziemy oferować naszym klientom indywidualnym i biznesowym kilkadziesiąt urządzeń – od smartfonów i tabletów, przez laptopy, smartwatche i na zestawach MIX BOX oraz smart home skończywszy – w bardzo atrakcyjnych cenach. Wypatrzyłeś nowy telefon, ale właściwie to nie jesteś jeszcze przekonany do zakupu? Siostra wspominała coś o technologicznych gadżetach, aby być „bardziej fit”, ale nie jesteś pewien, czy warto w to inwestować? Dzieci kłócą się o oglądanie bajek na tablecie, a Ty po prostu chcesz odpocząć wieczorem? A może Twoja firma potrzebuje nowego sprzętu? Choć w T‑Mobile nie pomożemy rozwiązać wszystkich problemów, to z pewnością możemy pomóc rozwiązać dylematy związane z odpowiednimi prezentami dla najbliższych, czy też dla własnej firmy. Jak to możliwe? Dzięki bogatej ofercie urządzeń, dostępnych w bardzo okazyjnych cenach na Black Week, klienci T‑Mobile mogą zaoszczędzić kilkaset złotych! Warto nie zwlekać z decyzją, ponieważ niektóre urządzenia są w ograniczonych ilościach.
Dla każdego coś dobrego
Klientom indywidualnym oferujemy aż kilkadziesiąt urządzeń z różnych kategorii w obniżonych cenach, więc każdy znajdzie tutaj coś dla siebie i swoich bliskich. Wśród nich znajdują się m.in. smartfony popularnych marek w tym, takie jak Samsung Galaxy A32 5G czy Xiaomi Redmi Note 9 Pro, które można mieć nawet o 300 zł taniej. Zaś telefon OPPO A54 5G dostępny jest w wyjątkowo atrakcyjnej cenie z 400 zł zniżką za 799 zł.
Dla tych, którzy poszukują nowoczesnych smartwatchy z bogatymi funkcjami też przygotowaliśmy nie lada propozycję, bowiem rodzinę zegarków Samsung Galaxy Watch4 LTE można nabyć już od 1099 zł z rabatem w wysokości 300 zł w taryfie M+.
Nie zabraknie też wydajnych laptopów – przydatnych zarówno w realizacji zadań zawodowych, jak i w celach rozrywkowych, np. Techbite Arc 11,6” 128 GB za jedyne 949 zł bądź Microsoft SurfaceGo2 4/64 w atrakcyjnym zestawie, który teraz można kupić o 500 zł taniej w połączeniu z taryfą M+. To nie koniec dobrych wieści – urządzenia będzie można nabyć w ratach 0%. Są one dostępne zarówno w ofercie abonamentowej, jak i bez abonamentu. Wszystkie produkty można kupić w salonach T‑Mobile i w sklepie internetowym. Decydując się na zakupy online, klient może otrzymać dodatkową zniżkę w wysokości 100 zł na urządzenia.
Gwiazdkowe MIX BOX-y
Dla tych, którzy chcieliby sprawić wyjątkowy prezent najmłodszym członkom rodziny, przygotowaliśmy również wyjątkową ofertę na trzy MIX BOX-y, w których znajdziemy nowoczesne smartfony, opaskę sportową z kolorowym wyświetlaczem oraz edukacyjne zestawy Neli Małej Reporterki z najnowszą książką o podróżach „Nela w krainie wombatów” i jednym z dwóch pluszaków – kolczatek. I tak z okazji Black Fridays, za zestaw MIX BOX zawierający smartfon Xiaomi Redmi 10, opaskę Xiaomi Mi Band 5 oraz zestaw od Neli klient w taryfie MIX 50 zapłaci 49 zł zamiast 149 zł.
Cena MIX BOX, w którym znajdziemy telefon Xiaomi Redmi 9AT, opaskę Xiaomi Mi Band 5 i zestaw od Neli obniżona jest z 69 zł do 1 zł w taryfie MIX 40.
Z kolei za MIX BOX ze smartfonem Samsun A03s i zestawem Neli klient zapłaci 49 zł zamiast 119 zł w taryfie MIX 30.
Oferta dla biznesu
Wśród ofert przygotowanych specjalnie na Black Week nie mogło zabraknąć propozycji dla naszych klientów biznesowych. Mogą oni nabyć kilkanaście urządzeń, takich jak: smartfony, laptopy, sprzęty sieciowe, smartwatche czy tablet w bardzo korzystnych cenach, bowiem zniżki wynoszą nawet 2490 zł. Wszystkie urządzenia objęte zniżkami na Black Week dla klientów biznesowych dostępne są poniżej.
Na szczególną uwagę zasługują smartfony OPPO Reno 6 Pro 5G za jedyne 9 zł z VAT na start zamiast 349 zł w ratach 80 zł netto przez 36 miesięcy czy Samsung Galaxy A52s w cenie 199 zł z VAT zamiast 449 zł, w ratach w wysokości 50 zł netto przez 24 miesiące. Tym, którzy szukają wydajnego, biznesowego laptopa, do gustu przypadnie zestaw składający się właśnie z komputera Lenovo V14 wraz z routerem Alcatel Link Zone za 299 zł z VAT zamiast 899 zł w ratach 80 zł netto na 24 miesiące.
Ofercie Black Week towarzyszy kampania promocyjna, prowadzona w radiu, nośnikach DOOH, internecie oraz w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis, a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Więcej informacji o promocjach na Black Week:
– https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specjalna/black-week.
źródło: T-Mobile