Play wprowadza rozwiązanie “bezpieczeństwo jako usługa” (Security-as-a-Service, SECaaS) firmy Allot, aby chronić klientów przed cyberzagrożeniami

Play wprowadza rozwiązanie “bezpieczeństwo jako usługa” (Security-as-a-Service, SECaaS) firmy Allot, aby chronić klientów przed cyberzagrożeniami. Wiodący polski operator komórkowy oferuje sieciowe usługi cyberbezpieczeństwa, aby zapewnić klientom indywidualnym ochronę przed złośliwym oprogramowaniem, wirusami, phishingiem i atakami ransomware. HOD HA-SZARON, Izrael, 29 listopada 2021 r. – Allot Ltd. (NASDAQ: ALLT) (TASE: ALLT), wiodący globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań w zakresie inteligencji sieciowej oraz bezpieczeństwa jako usługi (SECaaS) dla dostawców usług komunikacyjnych (CSPs) i przedsiębiorstw ogłosił dzisiaj, że Play, wiodący operator komórkowy w Polsce z ponad 15 milionami abonentów, uruchomił dla swoich klientów indywidualnych bezkontaktowe i bezklienckie usługi cyberbezpieczeństwa i kontroli zawartości na bazie rozwiązań Allot. Allot Secure to pierwsza platforma, która zapewnia użytkownikom mobilnym ujednoliconą obsługę w zakresie cyberbezpieczeństwa w sieci i poza nią, w tym konfigurację, raportowanie i zarządzanie alarmami. Obecnie Play oferuje dwa rozwiązania z asortymentu firmy Allot: NetworkSecure i EndpointSecure. NetworkSecure to rozwiązanie sieciowe, zapewniające bezkontaktową i bezkliencką obsługę, niewymagającą instalacji jakichkolwiek aplikacji przez klienta końcowego. Dzięki rozwiązaniu NetworkSecure, Play może zaoferować swoim klientom ochronę przed cyberzagrożeniami, w tym złośliwym oprogramowaniem, wirusami, phishingiem i oprogramowaniem ransomware. Łatwy w użyciu interfejs zapewnia oznakowane marką alerty i raporty, które jednocześnie wzmacniają lojalność wobec marki. Rozwiązanie NetworkSecure uzupełniono o rozwiązanie EndpointSecure firmy Allot, które zapewnia klientom ochronę przed cyberzagrożeniami, nawet gdy znajdują się poza zasięgiem sieci operatora Play. – „Jednym z naszych głównych celów jest zapewnienie klientom rozwiązań, których potrzebują, aby chronić swoich abonentów przed cyberatakami i zapewnić im spokój ducha” – powiedział Vered Zur, wiceprezes ds. marketingu w firmie Allot. – „Rozwiązania Allot Secure umożliwiają operatorowi Play oferowanie cyberochrony klientom indywidualnym, przy jednoczesnym zwiększaniu lojalności wobec marki i wskaźnika Net Promoter Score, a także generowaniu nowych przychodów”.

Materiały dodatkowe:
– Blog firmy Allot: https://www.allot.com/blog
– Podkast Allot On-air: https://www.allot.com/resources/podcasts
– Śledź nas w serwisie Twitter: @allot_ltd
– Śledź nas w serwisie LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/allot-communications

O firmie Allot
Allot Ltd. (NASDAQ: ALLT, TASE: ALLT) jest dostawcą wiodących, innowacyjnych rozwiązań w zakresie inteligencji sieciowej i bezpieczeństwa dla dostawców usług i przedsiębiorstw na całym świecie. Nasze wdrażane na całym świecie rozwiązania zwiększają wartość usług podmiotów na rzecz klientów i obejmują między innymi analizy sieci i aplikacji, kontroli oraz kształtowania ruchu i sieciowych usług bezpieczeństwa. Wielousługowe platformy Allot są wykorzystywane przez ponad 500 dostawców usług mobilnych, stacjonarnych i w chmurze, a także przez ponad 1000 przedsiębiorstw. Nasze wiodące w branży rozwiązanie bezpieczeństwa sieciowego jako usługi osiągnęło ponad 50% penetrację u niektórych dostawców usług i korzysta z niego ponad 20 milionów abonentów na całym świecie.
Allot. See. Control. Secure.

O firmie P4
Firma P4 Sp. z o.o. należąca do francuskiej grupy iliad jest wiodącym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce z ponad 15 milionami klientów. Spółka świadczy usługi telefonii komórkowej oraz mobilnego i stacjonarnego szerokopasmowego dostępu do Internetu na rzecz klientów indywidualnych i biznesowych w ofertach abonamentowych i przedpłaconych pod marką PLAY. W portfolio operatora Play znajduje się usługa telewizyjna PLAY NOW, która umożliwia klientom oglądanie kanałów na żywo oraz treści VOD. W skład Grupy Play wchodzą marki Red Bull Mobile i Virgin Mobile Polska, a także Grupa 3S dostarczająca kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne, centrów danych i teleinformatyczne. Za pośrednictwem swojej rozległej, nowoczesnej i ekonomicznej sieci telekomunikacyjnej, w tym sieci najnowszej generacji 5G, operator Play świadczy usługi dostępne dla ponad 99% populacji.

Oświadczenia dotyczące przyszłości
Niniejszy komunikat zawiera oświadczenia dotyczące przyszłości, które wyrażają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa firmy. Oświadczenia te wiążą się z szeregiem znanych i nieznanych ryzyk i niepewności, które mogą spowodować, że nasze przyszłe wyniki, dokonania i osiągnięcia będą znacznie różnić się od wyników, dokonań i osiągnięć wyrażonych lub sugerowanych przez niniejszy komunikat dotyczący przyszłości. Ważne czynniki, które mogą powodować powstanie takich różnic lub przyczyniać się do tego, obejmują ryzyko związane z akceptacją naszych produktów przez naszego sprzedawcę i klienta w regionie EMEA, naszą zdolnością do skutecznego konkurowania z innymi firmami oferującymi konkurencyjne technologie, utratą jednego lub większej liczby znaczących klientów, konsolidacją i sojuszami strategicznymi naszych konkurentów, regulacjami państwowymi, mniejszym popytem na kluczowe usługi dodane, naszą zdolnością do nadążania za postępem technologicznym i dodawania nowych funkcji i usług o wartości dodanej, zarządzaniem długimi cyklami sprzedaży, ryzykiem operacyjnym dotyczącym dużych projektów, naszą zależnością od zewnętrznych partnerów dystrybucyjnych w odniesieniu do istotnej części naszych przychodów, oraz innymi czynnikami omówionymi w sekcji „Czynniki ryzyka” raportu rocznego Spółki w formularzu 20-F złożonego przed amerykańską Komisją Papierów Wartościowych i Giełd. Oświadczenia dotyczące przyszłości zawarte w niniejszym komunikacie zostały sporządzone zgodnie z postanowieniami zasad Safe Harbor zawartych w amerykańskiej Ustawie o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 roku. Niniejsze oświadczenia dotyczące przyszłości są składane wyłącznie na dzień tego komunikatu, a Spółka nie zobowiązuje się do aktualizacji ani zmiany tych oświadczeń dotyczących przyszłości, czy to w obliczu nowych informacji, przyszłych wydarzeń czy też w inny sposób.

źródło: Play