Legendarny styl i innowacyjne technologie Samsung w drugim sezonie serialu Emily w Paryżu. Samsung Electronics Co. Ltd wraz z gigantem streamingowym Netflix ogłaszają premierę drugiego sezonu serialu Emily w Paryżu, będącego kolejną odsłoną efektów współpracy światowych marek. Nominowany do nagrody Emmy serial, wyprodukowany przez MTV Entertainment Studios, kultywuje paryski styl oraz prezentuje fanom serii światowej klasy technologie premium.
Za sukcesem serialu stoją przede wszystkim nietuzinkowi bohaterowie, ciekawa i lekko opowiedziana historia, dobry humor i zwroty akcji oraz piękna sceneria i magiczny klimat Paryża. Legendarny francuski styl przejawia się w prezentowanych wnętrzach, a także w stylizacjach bohaterów czy ich sposobie bycia. To wszystko razem sprawia, że tak łatwo jest przenieść się w ten bajkowy świat Emily – granej przez Lily Collins – i na moment oderwać od rzeczywistości. Jednym z głównych miejsc akcji jest zarządzana przez Sylvie luksusowa agencja marketingowa Savoir, ale także restauracja należąca do Gabriela. To właśnie tam, w restauracyjnej kuchni, możemy podejrzeć jak w codziennym użytkowaniu sprawuje się lodówka Bespoke oraz jak perfekcyjnie, dzięki wymiennym panelom frontowym, dopasowuje się do wystroju wnętrza. Panele, dostępne w wielu kolorach i opcjach wykończeniowych, sprawiają że lodówka Bespoke to przykład ponadczasowego designu, który idealnie pasuje zarówno do wykwintnych francuskich restauracji, jak i przestrzeni domowych.
Grana przez Philipinne Leroy-Beaulieu, ambasadorkę Samsung, Sylvie jest szefową Emily i stanowi uosobienie prawdziwego autorytetu; świetna w swojej pracy, bezkompromisowa, naturalnie szykowna, stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych postaci z debiutanckiego sezonu serialu. W drugim sezonie bohaterka mierzy się z kolejnymi zawirowaniami na polu prywatnym i zawodowym. Tym, co pozwala jej utrzymać wszystko w ryzach, jest smartfon Samsung Galaxy Z Flip3 5G. Benjamin Braun, Chief Marketing Officer, Samsung Europe, mówi: “W Samsung zawsze jesteśmy w czołówce jeśli chodzi o kreatywność i innowacje. Cieszymy się, że możemy współpracować z Netflix przy drugim sezonie jednego z najpopularniejszych seriali, jakim jest Emily w Paryżu. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój tej współpracy w przyszłości”. Najnowsza linia produktów premium Samsung przesuwa granice dzisiejszych innowacji, a współpraca firmy z Netflix oraz jej efekty, pokazują zdolność marki do łączenia doskonałego stylu z flagową innowacją i kunsztem. Oto niektóre z produktów Samsung, które mogą zobaczyć widzowie drugiego sezonu Emily w Paryżu:
– Lodówka Bespoke: Modułowa lodówka z wymiennymi panelami frontowymi, która otwiera nową erę w personalizacji domowego agd. Jej wyróżnikiem jest wyjątkowe połączenie designu z możliwością wyboru opcji oraz z zaawansowanymi technologiami pozwalającymi wydłużyć świeżość przechowywanej żywności.
– Galaxy Z Flip3 5G: Najnowszy fold opracowany z myślą o tych, którzy wyznaczają trendy i wielozadaniowcach, którzy chcą łatwo przełączać się pomiędzy trybem selfie a wysyłaniem wiadomości e-maili lub nadrabianiem zaległości w oglądaniu serialu podczas podróży.
– Galaxy Watch4: Modny i funkcjonalny smartwatch, który umożliwia śledzenie ważnych parametrów bezpośrednio z nadgarstka, zamieniając codzienny spacer w olśniewający wybieg.
– The Serif: Jedyny w swoim rodzaju telewizor wyróżnia się unikatowym designem i prezentuje się pięknie w każdym wnętrzu, aby dostarczać najlepszych wrażeń wizualnych podczas oglądania programu lub filmu, tak jakbyś sam przechodził przez Musée D’Orsay.
– The Sero: To pierwszy na świecie rewolucyjny telewizor, który posiada obrotowy ekran. Po synchronizacji ze smartfonem umożliwia płynne przełączanie między poziomymi i pionowymi treściami, dzięki czemu można z łatwością oglądać zarówno Netflix, jak i mobilne treści społecznościowe.
2. sezon Emily w Paryżu dostępny jest na Netflix od 22 grudnia.
źródło: Samsung