Plus rozpoczął kampanię reklamową, wspierającą świętowanie ponad 1 miliona klientów w Plushu.
Metryczka kampanii:
– Kampania: Z okazji miliona klientów Plush rozdaje po 100 GB na głowę. Do tego kup Motorolę moto g51 5G w supercenie. Plush
– Nazwa reklamy: Plushowi pękła bańka! Miliony giga rozdaje
– Termin obowiązywania kampanii: 14.03 – 17.04.2022
– Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
– Dom produkcyjny: TFP
– Agencja: Freundschaft
– Dom mediowy: iProspect
– Reżyser: Mitja Okorn
– Postprodukcja: Human Ark
– Media: TV, Online, Radio, BTL
Szczegóły mediowe:
– Kampania TV – emisja spotu 30″ i 15″ w TV oraz lokowania w ramówce wiosennej TV Polsat: „Love Island. Wyspa Miłości” i „Ninja Warrior Polska”.
– Kampania online z wykorzystaniem wideo oraz social mediów.
– Kampania radiowa: spot 30″ w stacjach ogólnopolskich.
– Kampania outdoorowa na nośnikach digital oraz na tablicach citylights.
– Szczegółowe informacje związane z akcją
– spot reklamowy
źródło: Plus