„Mój T-Mobile” zastąpił dotychczasowy serwis MiBOA

„Mój T-Mobile” zastąpił dotychczasowy serwis MiBOA. Wygoda, szybkość, łatwość w nawigacji – to cechy charakteryzujące serwis www „Mój T-Mobile”. Od wczoraj, to właśnie za jego pośrednictwem można zarządzać kontem dla klientów abonamentowych, z ofertą na kartę oraz małych i średnich firm. Tym samym operator zamyka dotychczasowy serwis MiBOA. Rynek usług cyfrowych i oczekiwania klienta zmieniają się bardzo szybko. Internet to dziś dla wielu podstawowe narzędzie pracy, online robimy zakupy, załatwiamy sprawy urzędowe, w sieci korzystamy z rozrywki. Stajemy się też coraz bardziej wymagający, doceniamy dobrze zaprojektowane usługi, strony i sklepy, w których z łatwością, wręcz intuicyjnie się poruszamy. Doskonale wie o tym T-Mobile, który stawia na komfort klientów podczas codziennego korzystania z usług operatora. Choć zarządzanie fakturami, taryfami czy monitorowanie zużycia usług może nie wydawać się szczególnie atrakcyjne, to dzięki serwisowi www „Mój T-Mobile” może stać się wygodne  przyjemne.

Wszystko w jednym miejscu
Serwis www „Mój T-Mobile” został oddany w ręce klientów w grudniu 2021 roku. Od początku był projektowany i rozwijany z myślą o wygodzie użytkowania i w duchu „wszystko w jednym miejscu”. T-Mobile przez cały czas zbierał o nim opinie za pomocą ankiety znajdującej się w serwisie. A od wczoraj stał się on jedynym oprócz aplikacji mobilnej narzędziem do zarządzania kontem dla klientów abonamentowych, z ofertą na kartę i dla małych firm.
Co znajdziemy w serwisie? Kluczowe funkcje „Mój T-Mobile” to:
•    zarządzanie wieloma numerami i usługami w ramach jednego konta,
•    możliwość przedłużenia umowy, zmiany taryfy, dostęp do promocyjnych ofert ( dla klientów prywatnych),
•    opłacenie salda konta lub wybranej faktury,
•    pobieranie faktur i wykazów połączeń,
•    sprawdzanie bieżących kosztów i zużycia usług,
•    informacja o posiadanej ofercie i dacie zakończenia umowy,
•    możliwość aktywowania dodatkowych usług i zarządzanie blokadami premium,
•    historia połączeń,
•    możliwość wysłania pytania i zgłoszenia problemu technicznego.
Korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji. Tak jak w przypadku serwisu MiBOA klient może zalogować się numerem telefonu i kodem wysyłanym SMS-em. Serwis „Mój T-Mobile” ma spójny z aplikacją mobilną design i bazuje na tym samym profilu klienta. Dodatkowo jest intuicyjny w obsłudze zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.
Wszyscy w „Mój T-Mobile”

29 listopada wyłączyliśmy poprzedni serwis MiBOA, a jedynym aktywnym pozostanie „Mój T-Mobile”. Klienci przez rok mogli korzystać z obu platform i powoli poznawać nowe narzędzie, a także zgłaszać swoje opinie. Proces „przeprowadzki” następował stopniowo, a klienci byli na bieżąco informowani o zachodzących zmianach.
Serwis „Mój T-Mobile” jest dostępny na stronie:
https://nowymoj.t-mobile.pl/.

źródło: T-Mobile

( jak zaznaczaliśmy na naszych łamach wielokrotnie – od lat system aplikacji w sieci T-Mobile kuleje. Wiele nie zmienia również migracja, o której mówi operator. Aplikacja jest mało przejrzysta, marna funkcjonalnie i wiele razy zawodna w działaniu. Ponieważ wiąże się z podstawowymi usługami – operator, choćby dla wizerunku – powinien poszukać alternatywnych form ich prezentacji i zarządzania. Wzorcem, w którego stronę warto iść jest system zarządzania usługami Play (Play24) oraz Orange (Mój Orange). Niestety, w zakresie o którym mowa, w odróżnieniu od tego, co prezentuje sama sieć operatorowi wciąż bardzo, bardzo daleko – dop. red. )