Świąteczna kampania Samsung z udziałem Wojtka Sokoła i ekosystemem Galaxy w roli głównej. W swojej najnowszej świątecznej kampanii Samsung przypomina o tym, co najważniejsze w tym szczególnym okresie w roku i udowadnia, że NIC nie jest w stanie zakłócić nam magii świąt. „NIC to słowo baza w naszej świątecznej kampanii. To tytuł płyty Wojtka oraz typowa polska odpowiedź na pytanie “co chcesz na święta? NIC”. A przede wszystkim – NIC nie powinno zaklócać naszego świątecznego czasu, tak jak NIC nie zakłóca przełączania się między urządzeniami Galaxy. Towarzyszą nam one dyskretnie, abyśmy mogli w spokoju cieszyć się magią świąt.” Podsumowuje Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics. Do udziału w kampanii zaproszono ambasadora marki – Wojtka Sokoła, który w roli narratora wprowadza w świąteczny nastrój w dyskretnym akompaniamencie technologii Galaxy. Słuchawki Galaxy Buds, zegarek Galaxy Watch czy smartfony Galaxy w subtelny sposób towarzyszą naszemu bohaterowi łącząc się ze sobą niepostrzeżenie, abyśmy nie musieli poświęcać im zbyt wiele czasu, a mogli skupić się na tym co najważniejsze w czasie świąt. Na czym? Tego można dowiedzieć się ze świątecznego spotu z udziałem Wojtka Sokoła. Za koncepcję kreatywną oraz produkcję spotu odpowiada Agencja Hand Made. Kampania obejmuje działania digitalowe: YT, VOD, social media oraz aktywację konkursową na dedykowanym LP: http://magiaswiat.samsung.pl/. Odpowiadając na pytania konkursowe do 31.12 można zyskać szansę na wygranie urządzeń Samsung Galaxy.
źródło: Samsung