Dorota Rakowska została szefową marketingu w Huawei CBG Polska

Warszawa, 7 lipca 2023 r. – Dorota Rakowska przejęła obowiązki Marketing Director w Huawei CBG Polska. Od 1 czerwca 2023 r. kieruje zespołem marketingu oraz odpowiada za komunikację i działania digitalowe wspierające wizerunek marki oraz rozpoznawalność produktów konsumenckich firmy w Polsce. W związku ze zmianami funkcję dyrektora ds. PR w Huawei CBG przejął Jarosław Bukowski. Huawei CBG kontynuuje misję propagowania dostępu do zaawansowanych technologii wspierających konsumentów w ich codziennym życiu i pracy, a także organizacje oraz firmy na całym świecie.
Nadrzędnym celem zespołu marketingu Huawei jest zwiększanie świadomości nowych produktów poprzez odpowiadanie na oczekiwania konsumentów. Szczególny nacisk kładziony jest na komunikację efektywnie wspierającą sprzedaż oraz wzmacniającą pozycję marki w kategorii urządzeń wearable, w której Huawei jest obecnie w Polsce jednym z niekwestionowanych liderów. Mimo szeregu wyzwań, wymagających realiów rynkowych i potrzeby optymalizacji nakładów inwestycyjnych, zespół zamierza wykorzystać swój kreatywny potencjał, tworząc ciekawe projekty komunikacyjne. Dorota Rakowska jest kreatywną menedżerką z doświadczeniem w komunikacji i obsłudze klienta. Dołączyła do Huawei CBG Polska w funkcji Head of PR w czerwcu 2022 roku, a od października 2022 r. była pełniącą obowiązki Marketing Director. Przed dołączeniem do Huawei CBG prowadziła wiele różnorodnych projektów związanych z marką i marketingiem, będąc m.in. szefową marketingu w Samsung Electronics czy zastępcą dyrektora komunikacji w Orange Polska. Dodatkowo pracowała jako menedżerka produktu oraz w zespołach sprzedaży. Posiada tytuł Dyrektor Marketingu 2017 – lider marki i produktu. Jej projekty zdobywały nagrody w kategorii effectiveness branded content, best use of VR oraz PR w konkursach Effie Awards, Adweek Arc Awards, KTR, Złote Spinacze. Była członkiem jury Effie Awards Europe.***

O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom, ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 580 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki „Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group:

consumer.huawei.com/pl/.
Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:
– Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL
– Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilepl
– YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska

źródło: Huawei