Warszawa, 13 lipca 2023 r. – Huawei Consumer Business Group Polska przedłuża umowę na obsługę działań public relations z Ogilvy PR. Agencja odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych globalnego lidera technologicznego od 2019 roku. Huawei CBG Polska i Ogilvy PR będą kontynuować współpracę w zakresie działań PR dla produktów konsumenckich. Odpowiedzialność agencji dotyczyć będzie doradztwa strategicznego dla marki, współpracy z mediami oraz infuencerami przy wprowadzeniu na rynek nowych produktów i usług oraz organizowaniu wydarzeń specjalnych. Współpraca będzie obejmowała wsparcie PR dla całego portfolio produktów konsumenckich oraz usług, w tym: smartfonów, smartwatchy, laptopów, tabletów, słuchawek bezprzewodowych czy promocji sklepu z aplikacjami i grami AppGallery. – Z Ogilvy PR Polska wiąże nas już ponad 4-letnia owocna współpraca. Przed nami nowe wyzwania. Wspólnie chcemy realizować projekty, które pozwolą nam budować tożsamość i rozpoznawalność marki Huawei wśród polskich odbiorców, a także tworzyć materiały utrzymujące zainteresowanie naszymi produktami na każdym etapie ścieżki zakupowej. Nowym elementem naszej współpracy są działania influencerskie – prowadzenie ich przez jedną agencję równolegle z działaniami PR pozwoli nam utrzymać spójność komunikacji – mówi Dorota Rakowska, Marketing Director w Huawei CBG Polska. – Cieszy nas, że Hauwei CBG Polska docenił profesjonalizm, kreatywność i zaangażowanie Ogilvy PR i postanowił kontynuować z nami współpracę. Skupiamy się w swoich działaniach na synergii zespołów, w tym przypadku brand PR i influencer marketingu, z zasobami agencji kreatywnej Ogilvy. Wiemy, że działając wspólnie pod parasolem Ogilvy, możemy proponować naszym klientom dodatkową wartość, by jeszcze lepiej i bardziej specjalistycznie odpowiadać na ich potrzeby komunikacyjne – komentuje Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy Poland. Zespołem po stronie agencji Ogilvy PR kieruje Ewa Zambrzycka-Rozner, Account Director. Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę zaawansowanych technologicznie produktów, które ułatwiają codzienne życie.
źródło: Huawei / Ogilvy PR Polska