Nowa kampania reklamowa operatora promuje ofertę z najnowszym iPhone 15 Pro w programie Plus Wymiana. Premierowy spot, podobnie jak poprzednie z udziałem znanego trio plusowych sprzedawców, utrzymany jest w lekkiej, humorystycznej konwencji. Znani widzom charyzmatyczni plusowi sprzedawcy, w których role wcielili się: Anna Smołowik, Filip Orliński i Wojciech Mecwaldowski przygotowują się do prezentacji najnowszego smartfona Apple w salonie Plusa. Dialog konsultantów nawiązuje do nowości, jaką jest tytanowa obudowa iPhone 15 Pro. W ofercie Plusa dostępne są najnowsze modele iPhone z serii 15: iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max. Decydując się na wybrany model, można skorzystać z unikalnego programu Plus Wymiana,
który pozwala na zakup iPhone w atrakcyjnych ratach i wymianę na nowszy model już po dwóch latach. Przykładowo wybierając iPhone 15 Pro 128GB w Plus Wymiana, za obowiązkowe 24 raty wraz z opłatą początkową zapłacimy łącznie jedynie 4799 złotych, a pozostałe 12 rat w wysokości 2100 złotych zostanie anulowanych.
Spot można obejrzeć tutaj.
Metryczka kampanii
Nazwa reklamy: Plus iPhone 15
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Anna Prokopowicz, Rafał Kawecki, Daniel Żero
Dom produkcyjny: TFP
Agencja: Freundschaft
Reżyser: Łukasz Jaworski
Postprodukcja: Televisor
Media: TV, Online, Outdoor
źródło: informacja prasowa Polsat Plus