Od 1 grudnia br. aż do 7 stycznia 2024 r. potrwa świąteczne okno otwarte, dzięki któremu, w zależności od posiadanego pakietu, abonenci usług telewizyjnych Netii będą mogli bez dodatkowych opłat oglądach nawet 19 kanałów TV. W tym gronie jest nowość w aktualnie dostępnej ofercie TV (SML) Netii – Motowizja. W świątecznym oknie otwartym w Netia TV każdy abonent, zarówno najmłodszy, jak i najstarszy, znajdzie interesującego dla siebie propozycje programowe. Bez dodatkowych opłat dostępne są bowiem kanały dla dzieci i młodzieży: Cartoon Network (EPG 112), Cartoonito (103), Cbeeebies (101), Disney Channel (110), Disney Junior (106) i Nick Jr. (102). Fanów filmów i seriali mogą zainteresować takie pozycje jak: 13Ulica (131), AMC (134), CBS Europa (149), FOX (128), czy Paramount (150). Do fanów sportu skierowane są natomiast kanały: Eurosport 1 (62) i Extreme (77). Z kolei miłośnicy treści przyrodniczych i popularno-naukowych na swoich pilotach wybiorą zapewne najczęściej takie kanały jak: BBC First (48), BBC Brit (56), BBC Earth (49), BBC Lifestyle (89) czy National Geographic (46). Wyłącznie dla abonentów aktualnie sprzedawanej oferty telewizyjnej Netii (SML) dostępna w ramach okna otwartego nowa pozycja – Motowizja (w jakości HD) – specjalistyczny kanał telewizyjny o tematyce sportowej i motoryzacyjnej, z wyłącznymi prawami do transmitowania Rally TV (WRC, ERC i WRX), Nascar, The Isle of Man, oraz dodatkowo transmisjami z polskich zawodów motorowych, łącznie z wieloma zawodami żużlowymi.
Motowizja (na pozycji EPG 70) wchodzi o pakietu TV L oraz będzie dostępna w serwisie Netia GO jako jedna z pozycji pakietu Premium Sport (miesięczna subskrypcja od 35 zł/msc), na który składają się aktualnie Polsat Sport Premium oraz Eleven Sports.
źródło: informacja prasowa Netia