Samsung Galaxy partnerem tytularnym Ultraligii w sezonie 2024

Marka Samsung Galaxy ponownie została partnerem najważniejszego cyklu rozgrywek esportowych w League of Legends w regionie – Ultraliga. Samsung kontynuuje współpracę z Ultraligą – cyklem najbardziej prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Partnerstwo tytularne obejmuje jedenasty i dwunasty sezon Samsung Galaxy Ultraligi – regionalnych rozgrywek w League of Legends oraz siódmy i ósmy sezon turnieju Samsung Galaxy Ultraliga Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics oraz Samsung Galaxy Ultraliga Super Puchar. Za organizację, transmisję i komunikację wszystkich wydarzeń odpowiedzialna jest agencja gamingowa FRENZY. – Bardzo nas cieszy myśl o kontynuacji współpracy przy turniejach spod szyldu Ultraligi. Świat gamingu to naturalne środowisko dla naszej marki i urządzeń Galaxy, które tworzone są również z myślą o bardzo ważnej i wymagającej wobec sprzętów grupie odbiorców, jaką są Gracze – mówi Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska. W ramach współpracy, marka Samsung będzie obecna podczas rozgrywek oraz w trakcie transmisji na kanałach Polsat Games w telewizji i internecie, wspierając zdrową rywalizację w imię zasad fair play w esportowych zmaganiach. Samsung został również sponsorem segmentu MVP, który ma na celu nagradzanie najlepszych zawodników podczas obu sezonów Ultralgii. Proces wyboru graczy będzie oparty między innymi na głosach publiczności, co dodatkowo zaangażuje społeczność skupioną wokół rozgrywek.

– Cały czas dokładamy wszelkich starań, aby turnieje spod szyldu Ultraligi wyznaczały standardy dla podobnych wydarzeń w Polsce i regionie. Obecność marki takiej jak Samsung Galaxy w charakterze sponsora tytularnego to potwierdzenie, że nasza praca jest zauważana i doceniana nie tylko przez fanów esportu, ale także przez duże organizacje, które szukają nowych kanałów dotarcia do tej atrakcyjnej grupy odbiorców. Jesteśmy zaszczyceni, że ponownie będziemy mogli wspólnie tworzyć ten wyjątkowy cykl rozgrywek jakim są turnieje spod szyldu Ultraligi” – powiedział Jędrzej Stęszewski, członek zarządu FRENZY. Inauguracyjną transmisję z 7. sezonu Samsung Galaxy Mistrzostwa Polski w Teamfight Tactics można oglądać już 4 stycznia, a 11. sezon Samsung Galaxy Ultraliga wystartuje 16 stycznia. Transmisje ze wszystkich rozgrywek można śledzić na kanale Polsat Games oraz na platformach Twitch.tv i YouTube.

O FRENZY
Frenzy, spółka zależna ESE Entertainment Inc. to firma z branży mediowej z siedzibą w Polsce, która koncentruje się na branży gier wideo. Firma tworzy i realizuje wydarzenia esportowe i gamingowe, transmisje oraz treści medialne. Frenzy realizuje również złożone projekty mające na celu wprowadzanie marek do świata gamingu i esportu. Frenzy posiada profesjonalny, mobilny, zautomatyzowany sprzęt telewizyjny, dzięki któremu może produkować reality show z każdego zakątka globu. |www.frenzy.pl I ESE Entertainment Inc (TSXV: ESE) (OTCQB: ENTEF)| www.esegaming.com

O Samsung
Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma Samsung aktywnie kreuje i definiuje nowe standardy w świecie urządzeń mobilnych, rozwiązań cyfrowych, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników oraz rozwiązań LED. Więcej informacji można znaleźć na stronach:
https://news.samsung.com/pl/  oraz
http://news.samsung.com.

źródło: informacja prasowa Samsung