Mobile Vikings świętuje 10. urodziny… inaczej!

Społecznościowy operator komórkowy z Wrocławia świętuje 10 lat, dzieląc się… fuckupami i przypałami. Vikingowie konsekwentnie stawiają na autentyczny przekaz. Dlatego zamiast chwalić się wyłącznie sukcesami, opowiadają o swoich wtopach. Za skumulowane gigabajty rozdają firmowe i społecznościowe  artefakty z przeszłości. Akcji towarzyszy kampania outdoorowa “10 lat razem”, w której Vikingowie dziękują użytkownikom z rodzinnego miasta i mniejszych miejscowości – za to, że wspólnie tworzą sieć ludzi, nie numerów.
Top wtop na 10. urodziny
Na stronie 10latrazem.pl Vikingowie mogą komentować szczere wyznania pracowników sieci. Od viralowej akcji z manekinem Lulkiem, która skończyła się wezwaniem zastępów straży pożarnej, po zbyt złośliwy post na temat konkurencji. Swoimi wpadkami dzielą się pracownicy wszystkich działów Mobile Vikings. Operator zachęca, by odpowiedzi pisać prosto z mostu, bo Vikingowie mają do siebie dystans.
 Artefakty do nabycia za gigabajty
W sklepie operatora, zwanym Viking Store, pojawiła się kolekcja limitowanych artefaktów. Dostępne są wyłącznie dla Vikingów – zgodnie z ideą, jaką kieruje się marka: #DlaSwoichWszystko. To przedmioty nawiązujące do historycznych momentów sieci Mobile Vikings. Przede wszystkim akcji współtworzonych z użytkownikami.
Skumulowane GB można wymienić na wspomnienia. Na przykład na:
telefon stacjonarny, przez który zostało wykonane pierwsze połączenie z Help Desku do Vikingów;
– plakat z autografem WaluśKraksaKryzys – pamiątka z festiwalu FALA;
– budki dla jerzyków – zmajstrowane wspólnie z Vikingami na warsztatach;
– kolorowe hełmy, które Vikingowie nosili podczas gry terenowej zorganizowanej dla użytkowników sieci;
– Archiwalny Raport dla Zarządu, czyli… użytkowników sieci;
– rękodzieło przygotowane przez agentkę Help Desku oraz speckę od performance marketingu.
Wszystkie artefakty dostępne są na stronie akcji: www.10latrazem.pl
Vikingowie dziękują Vikingom
Z billboardów we Wrocławiu, w Oleśnicy, Lesznie i Chełmie spoglądają pracownicy Mobile Vikings. Każdemu użytkownikowi z osobna dziękują za współtworzenie społeczności. Przekaz dopasowano pod konkretne lokalizacje. Przykład? W Lesznie operator odwołuje się do lokalnego klubu żużlowego, a w Oleśnicy nawiązuje do żyjących dziko królików w centrum miasta. W kampanii outdoorowej eksponowane są też liczby, informujące o tym, ilu Vikingów pochodzi z danego miasta. Sieć Mobile Vikings chce w ten sposób docenić mniejsze załogi swoich użytkowników i pokazać, że nie liczą się wielkie liczby, tylko każdy Viking. To pierwszy etap świętowania okrągłych urodzin. Operator zapowiada więcej akcji skierowanych do swoich użytkowników.
Mobile Vikings – społecznościowy wirtualny operator komórkowy z Wrocławia. Działa od ponad 10 lat. Swój wzrost opiera przede wszystkim na zadowoleniu społeczności Vikingów, którzy poprzez program poleceń zapraszają znajomych do sieci. Misją Mobile Vikings jest zniesienie granic między użytkownikiem a marką, dlatego claim marki brzmi: Sieć ludzi, nie numerów. Użytkowników obsługują tylko ludzie (ahoj z botami!), a Vikingowie mają realny wpływ na kierunek rozwoju marki i chętnie angażują się w jej działanie.

źródło: Mobile Vikings