Społecznościowy operator komórkowy, Mobile Vikings, opublikował roadmapę projektów na 2024 rok, czyli zapowiedź konkretnych działań. Ten ruch to odpowiedź na głosy użytkowników – zebrane z ankiet, badań, forów i mediów społecznościowych sieci. Na rejs2024.pl każdy Viking może zapoznać się z kierunkami wspólnie obranego rejsu, dodać komentarz i podzielić się swoim pomysłem.
Vikingowie płyną w trzech kierunkach
Operator konsekwentnie stawia na transparentną komunikację ze społecznością. W tym roku wszystkie ręce na pokładzie Mobile Vikings pracują nad trzema obszarami: rozwojem oferty, dodatkowymi benefitami w programie poleceń i cyfrową transformacją. Część planów przedstawia infografika. To tylko kilka przykładów zapowiedzianych zmian. Spora część dotyczy nagradzania Kapitanów, czyli osób zapraszających znajomych na pokład Mobile Vikings. Operator chce ich wyróżnić podwójnie – za to, że polecają sieć i w szczególny sposób przyczyniają się do jej rozwoju. Warto dodać, że z programu poleceń korzysta aż 7 na 10 Vikingów, a ostatnie badania NPS pokazują, że aż 79% Vikingów poleciłoby tę sieć znajomym.
Skąd pomysł na Rejs 2024?
Mobile Vikings wyróżnia się na rynku przede wszystkim ludzkim podejściem do użytkowników. Przykład? Nie wiąże ich żadnymi terminowymi umowami i nie korzysta z botów. Zgodnie ze swoją misją – tworzy sieć ludzi, nie numerów, a członków społeczności nazywa “Vikingami”. Mają oni realny wpływ na kierunek rozwoju operatora, który regularnie pyta ich o zdanie i angażuje w różne akcje. Rejs 2024 to jedna z nich.
Teraz rogaty operator przekuł sugestie użytkowników w plany – zgodnie z przyjętą zasadą #DlaSwoichWszystko – i zachęca do komentowania ich na stronie internetowej rejs2024.pl. Poza planami, dla użytkowników sieci ważne są już dostępne benefity, wyróżniające ofertę Mobile Vikings od innych operatorów: na przykład kumulacja gigabajtów (niewykorzystane nie przepadają) i korzystanie z nich w innych miesiącach albo wymiana na gadżety w Viking Store. Vikingowie mogą też przekazać GB innym załogantom albo wesprzeć Szalupy Ratunkowe – czyli zamienić gigabajty na złotówki zasilające zbiórki charytatywne. Cel akcji także jest wybierany przez użytkowników.
Mobile Vikings – społecznościowy wirtualny operator komórkowy z Wrocławia. Działa od ponad 10 lat. Swój wzrost opiera przede wszystkim na zadowoleniu społeczności Vikingów, którzy poprzez program poleceń zapraszają znajomych do sieci. Misją Mobile Vikings jest zniesienie granic między użytkownikiem a marką, dlatego claim marki brzmi: Sieć ludzi, nie numerów. Użytkowników obsługują tylko ludzie (ahoj z botami!), a Vikingowie mają realny wpływ na kierunek rozwoju marki i chętnie angażują się w jej działanie.
źródło: informacja prasowa Mobile Vikings