Firma INEA zdobyła drugi z rzędu tytuł laureata w konkursie LOYALTY HEROES. W tym roku jury przyznało jej nagrodę w kategorii The Best Customer – Centric Solution, doceniając aplikację INEA i jej funkcjonalności – Zarządzanie WiFi oraz Wsparcie Techniczne. Jest to pierwsza nagroda dla aplikacji INEA, ale jak przewiduje Head Of Operations Marcin Wolski, na pewno nie ostatnia. „Całemu naszemu zespołowi należą się ogromne podziękowania i gratulacje w tworzeniu i wdrożeniu bardzo nowoczesnego narzędzia dla naszych klientów. Kolejny rok z rzędu udowadniamy, że „Dobrzy ludzie od internetu” potrafią robić wielkie rzeczy i tworzą innowacyjne rozwiązania dla swoich klientów.” – mówi. „Miejmy nadzieję, że to pierwsza z wielu nagród dla naszej aplikacji i całego teamu” – dodaje. Konkurs LOYALTY HEROES ma na celu wyłonienie i uhonorowanie projektów i przedsięwzięć w zakresie działań lojalnościowych, które miały miejsce w minionym roku w Polsce.
Nagrody przyznawane są przez Jury, składające się z ekspertów rynku ds. zarządzania relacjami i budowania lojalności. To druga z rzędu nagroda w tym konkursie dla INEA. INEA od blisko 30 lat funkcjonuje na rynku kojarząc się z najlepszymi usługami światłowodowymi. Firma ponad pół roku temu poinformowała, że oficjalnie przystąpiła do aktywnej sprzedaży usług na sieciach operatora Światłowód Inwestycje. Był to kolejny ważny moment, w którym poszerzyła zasięg swoich usług o kolejne 1,5 mln gospodarstw domowych i dociera w chwili obecnej już do 3 milionów obiektów mieszkalnych. Jak widać zaangażowanie członków zespołu i ambitne plany pozwalają firmie INEA odnosić sukcesy na wielu płaszczyznach.
źródło: informacja prasowa Inea