Mobile Vikings zwiększa za darmo liczbę GB i wprowadza nowy plan w Subskrypcji. Społecznościowy operator komórkowy, Mobile Vikings, trzyma kurs na ulepszanie oferty. Robi to w swoim stylu – znów działając pod prąd. Tym razem zwiększa, minimum dwukrotnie, liczbę gigabajtów w ofercie Subskrypcji i to bez podnoszenia cen. Dodatkowo wprowadza nowy plan subskrypcyjny: aż 80 GB (kumulujących się) za 30 zł. Na zmianie skorzystają obecni użytkownicy sieci – zgodnie z zasadą #DlaSwoichWszystko. Vikingowie nie muszą zmieniać operatora, żeby dostawać więcej i lepiej. Marka obiecała im ulepszanie oferty wraz ze wzrostem społeczności oraz rozwojem sieci i tak się dzieje.
Oferta ulepsza się dla wszystkich
Już nie Subskrypcja 60, a Subskrypcja 120 (w tym 8,29 GB w UE). I nie Subskrypcja 80, a Subskrypcja 180 (w tym 10,66 GB). Bez zmian u Vikingów pozostaje brak umów, darmowa kumulacja we wszystkich planach, czyli przechodzenie niewykorzystanych gigabajtów na kolejne miesiące, 5G i eSIM. Sieć wprowadza zmiany zgodnie z obietnicą i na prośbę użytkowników. To także forma podziękowania dla nich za udział w programie poleceń (korzysta z niego aż 7/10 Vikingów). Dzięki niemu społecznościowy operator komórkowy stale się rozwija (ma już ponad 100 000 użytkowników) i wciąż ulepsza swoją ofertę – zgodnie z przyjętym kierunkiem inwestowania w użytkowników, a nie w kampanie reklamowe z celebrytami.
Nowy plan – 80 GB w pakiecie
Mobile Vikings uruchamia również nowy plan – Subskrypcję 80 za 30 zł/mies. (15 zł przez pierwszy miesiąc). Podobnie jak w przypadku pozostałych planów Subskrypcji użytkownicy mają ofertę All Inclusive, czyli m.in.:
– dostęp do technologii 5G i eSIM;
– darmową kumulację GB;
– pakiet 7,11 GB do wykorzystania w roamingu w UE;
– no limit na rozmowy, SMS-y i MMS-y w Polsce i w roamingu w UE;
– brak umowy i zobowiązań.
All Inclusive u Vikingów
Operator komórkowy z Wrocławia przygotował kampanię reklamową w wakacyjnym klimacie. Nawiązuje w niej do tekstów ze znanych memów, jak np. “Zapłacone, to korzystam” czy “O taką ofertę nic nie robiłem”. Koncepcja polega na zestawieniu “codziennych” miejsc (jak sklep czy biuro) z Vikingami w wakacyjnych strojach. Bo korzystający z Subskrypcji w Mobile Vikings mają All Inclusive wszędzie – nawet w pracy czy na zakupach. Na kampanię reklamową Mobile Vikings można już teraz trafić w Internecie, a w czerwcu również w przestrzeni miejskiej – we Wrocławiu i w Katowicach, na przystankach i w środkach komunikacji miejskiej.
Informacje o operatorze:
Mobile Vikings – społecznościowy operator komórkowy z Wrocławia. Działa od ponad 10 lat, na pokładzie ma ponad 100 000 Vikingów. Swój wzrost opiera przede wszystkim na zadowoleniu użytkowników, którzy poprzez program poleceń zapraszają znajomych do sieci. Misją Mobile Vikings jest zniesienie granic między użytkownikiem a marką, dlatego claim marki brzmi: Sieć ludzi, nie numerów. Użytkowników obsługują tylko ludzie (ahoj z botami!), a społeczność ma realny wpływ na kierunek rozwoju marki i chętnie angażuje się w jej działanie.
źródło: informacja prasowa Mobile Vikings