INEA z nową ofertą Max i wspólną kampanią wizerunkową w Poznaniu

INEA z nową ofertą Max i wspólną kampanią wizerunkową w Poznaniu. We wtorek miała miejsce premiera serwisu streamingowego Max w Polsce, zastępującego dotychczasowe HBO Max. INEA – ogólnopolski dostawca Internetu światłowodowego, telewizji i telefonii oferuje Max w wersji STANDARD. Jako jedyny operator bierze też udział w niestandardowej, wspólnej z Max kampanii wizerunkowej. Użytkownicy nowej platformy Max od wtorku mają dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, Uniwersum DC czy Warner Bros., relacji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024, a także bogatej oferty produkcji lokalnych i najlepszej rozrywki z TVN. Tu jest co oglądać, dzięki ogromnej bibliotece programowej serwisu Max. Wyczekiwany drugi sezon serialu „Ród Smoka” będzie mieć swoją premierę w serwisie Max już 17 czerwca. INEA w ofercie Max swoim klientom zapewnia wersję STANDARD w cenie 25 zł miesięcznie. W ramach pakietu użytkownicy otrzymują: dostęp do najwyższej jakości biblioteki treści na żądanie bez reklam, oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie, jakość Full HD, możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je offline oraz dostęp do kanałów linearnych HBO, HBO 2, HBO 3.
Pakiet STANDARD to dostęp do biblioteki treści z kanałów telewizyjnych. Ponadto INEA jako jedyny operator bierze udział w niestandardowej akcji wizerunkowej Max, w ramach której rozświetlą się na niebiesko najbardziej flagowe budynki w wybranych miastach w Polsce. W Poznaniu, skąd pochodzi marka INEA, do 16 czerwca w godzinach 20:30 – 0:00 świeci się Concordia Design, w centralnym punkcie miasta, Rondzie Kaponiera. „Czujemy się bardzo wyróżnieni, że jako jedyny operator w Polsce INEA będzie partnerem tak niezwykłej akcji promocyjnej” – mówi Maciej Piechociński, Prezes Zarządu INEA.
„Potwierdza to nasze wyśmienite relacje i wzajemne zaufanie.” – dodaje. Poza Poznaniem akcja prowadzona jest w Warszawie, gdzie w dniach od 10 do 13 czerwca świeciły się na niebiesko siedziba firmy Warner Bros. Discovery przy ul. Wiertniczej 166 oraz Zamek Królewski. W Krakowie w dniach od 11 do 14 czerwca świeci się Tauron Arena, a w Katowicach w tym samych czasie niebieski jest Spodek. W Łodzi od 14 czerwca świeci na niebiesko Centrum EC1. Start serwisu Max w Polsce jest największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej 2024 roku. To także największa globalna premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery. Po zakończeniu procesu uruchomienia platformy w Europie, Max będzie dostępny w 25 krajach w regionie. Globalny zasięg serwisu Max obejmie łącznie 65 państw i terytoriów. INEA od blisko 30 lat funkcjonuje na rynku kojarząc się z najlepszymi usługami światłowodowymi. Firma blisko rok temu poinformowała, że oficjalnie przystąpiła do aktywnej sprzedaży usług na sieciach operatora Światłowód Inwestycje. Był to kolejny ważny moment, w którym poszerzyła zasięg swoich usług o kolejne 1,5 mln gospodarstw domowych i dociera w chwili obecnej już do 3 milionów obiektów mieszkalnych.

źródło: informacja prasowa INEA