Technologia, innowacje i bezpieczeństwo w jednym miejscu. Rusza nowa kampania promująca T Business – ofertę skierowaną do segmentu B2B

Dynamicznie rozwijający się świat to nowe wyzwania, a ich podjęcie w rozwoju biznesu staje się nie tylko trendem, ale nawet koniecznością – jednym z nich jest digitalizacja. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania na temat T Business – oferty wznoszącej dostarczanie kompleksowych rozwiązań biznesowych na jeszcze wyższy poziom! W T-Mobile wiemy, jak kluczowe jest dziś wykorzystanie technologii, aby pozostać konkurencyjnym na rynku. T Business to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane rozwiązania cyfrowe, które nie tylko ułatwiają codzienną działalność, ale także wspierają firmy w ich strategicznym rozwoju. Dzięki temu, firmy mogą skoncentrować się na swoich kluczowych celach, podczas gdy T Business dba o ich technologiczną przyszłość. Oferta składa się z 7 różnych linii produktowych:
Mobile,
– Next Generation Connectivity,
– Cybersecurity,
– Modern Workplace,
– ERP,
– Smart City / IoT oraz
– Data Center & Cloud.
Ma za zadanie napędzać cyfrową transformację, dostarczając nowoczesne rozwiązania i zaawansowane technologie. Wspiera firmy i instytucje publiczne w procesie digitalizacji. W ramach kampanii promowane są trzy rozwiązania z zakresu oferty T Business. Cyber Gurad® – autorskie rozwiązanie T-Mobile, wykorzystujące mechanizmy Big Data oraz uczenia maszynowego w procesie monitorowania stanu bezpieczeństwa IT służbowych urządzeń mobilnych. Business Cloud, czyli szeroka oferta zarówno przestrzeni chmurowej dla firm, jak i kompleksowe wsparcie w migracji do chmury. Trzecim rozwiązaniem jest usługa Wi-Fi as a service, czyli kompleksowe rozwiązanie dla tych, którzy chcą zapewnić urządzeniom w firmie, jak również swoim Klientom, dostęp do sieci Wi-Fi i nie mają możliwości samodzielnej organizacji i zarządzania urządzeniami sieciowymi. Od 2 września kampania reklamowa widoczna jest w telewizji, internecie, social mediach, na ekranach LED w centrach biznesowych oraz w kontekstowych współpracach z mediami branżowymi.

Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany.Jej adaptacją na rynek polski zajął Departament Zarządzania Marką wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Zakupem, za planowanie mediów Dom Mediowy Mindshare. Wszystkie informacje dotyczące oferty T Business są na stronie:
https://business.t-mobile.pl/

źródło: informacja prasowa T-Mobile

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments