Grupa Deutsche Telekom i jej spółki zależne, w tym T-Mobile Polska, zdobyły prestiżowy certyfikat „Global Leading Employer” na lata 2024 i 2025. To oznacza, że firma znalazła się wśród 1% najlepszych pracodawców na świecie! Czy da się we współczesnym świecie – pełnym wielu wyzwań codzienności – stworzyć takie miejsce pracy, w którym pracownicy będą się czuli dobrze i będą mogli się rozwijać? Czy pracodawcy zdają sobie sprawę, jak istotne z perspektywy pracownika jest poszanowanie wewnętrznej różnorodności oraz społeczna odpowiedzialność biznesu? Między innymi na te pytania postanowiła znaleźć odpowiedzi firma audytorska Leading Employer, która wytypowała najlepszych pracodawców na świecie. Wyróżniono ich na podstawie czterech kluczowych obszarów: zadowolenia pracowników, kultury firmy, możliwości rozwoju kariery, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz ponad 200 wskaźników poddanych szczegółowej analizie. Wśród nich znalazła się Grupa Deutsche Telekom oraz jej spółki zależne, w tym T-Mobile Polska. Tym samym Grupa DT otrzymała prestiżowy certyfikat „Global Leading Employer” na lata 2024 i 2025, zaś T-Mobile Polska certyfikat „Country Leading Employer”. – Realizując naszą strategię employer brandingową stawiamy na to, by każdy pracujący w T-Mobile był zadowolony z tego, gdzie jest i co robi w życiu zawodowym. Skupiamy się na tym, by stworzyć takie miejsce pracy, w którym pracownicy dobrze się czują, mogą się tu rozwijać, czy angażować w to, co ich interesuje. Dlatego osobiście bardzo się cieszę, że wysiłek, który wkładamy w tworzenie właśnie takiego miejsca pracy, został doceniony przez niezależnych audytorów.
Znaleźć się w gronie 1% najlepszych pracodawców na świecie – to wielki zaszczyt! Dla nas jako T-Mobile Polska, ale też dla całej Grupy Deutsche Telekom, to naprawdę wyjątkowe wyróżnienie i jesteśmy z niego ogromnie dumni – mówi Dorota Kuprianowicz-Legutko, członkini Zarządu T-Mobile Polska. ds. polityki personalnej. W ramach kompleksowej analizy przebadano blisko 500 tysięcy firm. Aby uzyskać jak najszersze spektrum, analizowane informacje były wcześniej zbierane m.in. w wyniku feedbacku otrzymanego od pracowników, alumnów (byłych pracowników), dziennikarzy, opinii publicznej, czy kandydatów do pracy. Wśród wielu przebadanych tematów. jednymi z najważniejszych były renoma organizacji, wartości i działania CSR, ekspertyza kadrowa, benefity oraz zarządzanie talentami.
źródło: informacja prasowa T-Mobile