T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy: muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują, łączą pomimo różnic i pokazują, że nic tak nie zbliża ludzi, jak niesienie pomocy innym. Do współpracy przy kampanii zaproszono znanego, polskiego rapera Pezeta, który nigdy nie szedł utartą ścieżką, bo sam ma w zwyczaju wyznaczenie trendów oraz pierwszą damę polskiej sceny operowej, mezzosopranistkę Małgorzatę Walewską.
Zaproszeni do współpracy artyści, w stworzonym wspólnie utworze muzycznym udowadniają, że warto działać razem, otwierać się na innych, a bliskość może przynieść nieoczekiwane efekty i połączyć ludzi w szlachetnym celu. W ramach promocji akcji powstał trzyminutowy wideoklip zatytułowany „Wszyscy to my”. Premiera klipu zaplanowana jest na 26-go listopada. Obejrzeć go będzie można TUTAJ. Powstały także krótsze, 45-sekundowe materiały do promocji akcji w mediach. Spoty zachęcają do otwarcia się na innych, oraz jednoczenia się w szlachetnym celu, jakim jest pomoc potrzebującym. Reżyserem filmów jest Daniel Jaroszek.
W tej akcji stary niepotrzebny telefon czyni cuda. Jest symboliczną „cegiełką”, która jest zamieniana na finansowe wsparcie dla Szlachetnej Paczki. Im więcej oddanych telefonów, tym większe wsparcie finansowe T-Mobile przekaże Szlachetnej Paczce. A może ono sięgnąć nawet 1 000 000 zł. Wyjątkowym elementem akcji będzie koncert świąteczny, który odbędzie się 14 grudnia przy Manufakturze w Łodzi, w godzinach 16:00-20:00. Artyści reprezentujący różne style muzyczne wraz z towarzyszącym chórem wykonają popularne utwory muzyczne. Hasło wydarzenia – Stare telefony działają cuda, będzie zachęcać do oddawania starych telefonów do recyklingu w T-Mobile. W zamian za stary telefon otrzymać będzie można upominek od T-Mobile. W trakcie koncertu przewidziane są liczne atrakcje: m. in spotkania z influencerami oraz świąteczne warsztaty. Możemy być z innych środowisk, mieć inne opinie, zainteresowania ale być wrażliwymi na potrzeby innych i łączyć się w pomaganiu. Wierzymy, że – dzięki połączeniu tak różnych muzycznych „baniek” – dotrzemy z akcją świąteczną do bardzo szerokiego grona odbiorców i wesprzemy wspólne działania T-Mobile i Szlachetnej Paczki na rzecz osób najbardziej potrzebujących – mówi Paulina Rekosz, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience w T-Mobile Polska. Komunikację przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada agencja VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
źródło: informacja prasowa T-Mobile