Wspomnienia z podróży oczami AI: HONOR i eSky wspierają młodych odkrywców z pokolenia Z

Warszawa, dn. 3 lipca 2025 r. – Seria HONOR 400 oferuje nowatorski sposób na uwiecznianie doświadczeń z podróży. Nowy smartphone z zaawansowanymi funkcjami AI pomaga tworzyć zachwycające kadry z podróży. Wspólny projekt eSky i Honor to odpowiedź na zmieniające się potrzeby młodych podróżników, którzy nie tylko cenią sobie wygodę rezerwacji lotów i noclegów, ale przede wszystkim szukają inspiracji do tworzenia zapierających dech w piersiach zdjęć – idealnych do dzielenia się nimi ze światem poprzez media społecznościowe.
Trendy podróżnicze Gen Z: w poszukiwaniu idealnego zdjęcia
Dla pokolenia Z świat cyfrowy to naturalne środowisko, a podejście młodych do podróżowania znacząco różni się od tego, jakie znają poprzednie generacje. Według badania Europejskiej Komisji Turystyki media społecznościowe mają znaczący wpływ na wybory dokonywane przez młodych podróżników.  To na platformach takich jak Instagram czy TikTok zaczyna się planowanie podróży. Atrakcyjność miejsca często determinowana jest przez możliwość uchwycenia wyjątkowego kadru – panoramy miasta o zachodzie słońca, czy ukrytego cudu natury, który zachwyci znajomych w mediach społecznościowych. 42% przedstawicieli pokolenia Z przyznało, że wybrało cel swojej podróży, kierując się inspiracjami z platform społecznościowych.
City Break: Ulubiony sposób podróżowania Gen Z
Dla młodych osób city breaki są synonimem podróżowania: krótkie intensywne wypady to sposób na częste i niskobudżetowe eksplorowanie nowych miejsc. Choć termin „city break” może sugerować, że to miasta są celem podróży, to jednak wybór pada także coraz częściej na kierunki zachwycające plażami, lasami i górami – te, które przyciągają wyjątkową scenerią natury. To idealne połączenie wypoczynku z możliwością stworzenia niezwykłych wizualnych historii gotowych do zamieszczenia w mediach społecznościowych. Pakiety turystyczne oferowane przez platformy takie jak eSky sprawiają, że planowanie wyjazdów jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Za pomocą kilku kliknięć można połączyć loty, hotel i ubezpieczenie podróżne w jedną rezerwację, tworząc spersonalizowany plan podróży. – City breaki to przede wszystkim elastyczność i możliwość podróżowania przez cały rok. Dzięki nim osoby z Pokolenia Z zaspokajają swoje pragnienie przygody bez potrzeby planowania z dużym wyprzedzeniem czy konieczności brania dłuższego urlopu wyjaśnia Eugeniusz Triasun z internetowego biura podróży eSky Group i podaje listę kierunków, które zyskują popularność wśród przedstawicieli Gen Z. – Przyciągają nie tylko ze względu na swoją dostępność, pyszne jedzenie czy lokalne atrakcje. Duże znaczenie ma również potencjał do tworzenia treści na kanały społecznościowe – dodaje.
Marrakesz: Żywa paleta kolorów i tekstur sprawia, że każdy zakątek tego miasta jest warty uwiecznienia.
Islandia: Nieziemskie krajobrazy, od czarnych plaż po zorzę polarną, to idealna sceneria do zdjęć.
Madera: Nazywana „Hawajami Europy”, znana z bujnej roślinności wyspa jest idealna do tworzenia kinowych ujęć z drona.
Malta i Cypr: Śródziemnomorski klimat i historyczna architektura sprawiają, że te wyspy są idealne do tworzenia lifestylowych rolek.
Austria (Alpy): Malownicze szlaki i ośnieżone szczyty oferują zapierające dech w piersiach widoki przez cały rok.
Jak zauważa dr Bartosz Kicior, socjolog z Uniwersytetu SWPS w Warszawie:Platformy społecznościowe nie tylko inspirują, ale fundamentalnie zmieniają sposób, w jaki planujemy city breaki czy wakacje. Obserwujemy pojawienie się nowych rytuałów związanych z podróżowaniem: nagrywamy rolki, występujemy na wideo. Dochodzimy do fenomenu, który można nazwać performatywnością turystyki. Podróż staje się czymś więcej niż tylko doświadczeniem. Staje się spektaklem, który tworzymy i prezentujemy światu, zarówno dla siebie, jak i dla innych. Podróże od zawsze odgrywały ważną rolę w budowaniu tożsamości. Są manifestacją naszego statusu. Wspólna kampania Honor i eSky zachęca młodych podróżników do odkrywania, doświadczania i uwieczniania świata w sposób zgodny z ich nawykami i potrzebami. Aby dotrzeć do młodych odbiorców, Honor i eSky zaangażowały popularnych influencerów podróżniczych z pokolenia Z, aby odkrywali i udostępniali swoim obserwatorom instagramowe miejsca, zarówno te zagranicą, jak i w ich własnym kraju. Kluczowym elementem ich podróży będzie pokazanie, jak wykorzystać funkcje AI w aparacie telefonu serii Honor 400, tak by stworzyć zachwycające ujęcia.
Fotografia AI: nowy najlepszy przyjaciel podróżnika
Fotografowanie w czasie city breaków to nie tylko przyjemność, ale także wyzwanie. Tłumy turystów, które przeszkadzają w uchwyceniu idealnego kadru, odbicia w gablocie, gdy chcemy uchwycić zdjęcie eksponatu w muzeum, odległe obiekty, które trudno uchwycić z zachowaniem odpowiedniej ostrości – to sytuacje, w których tradycyjna fotografia często zawodzi, a próby uzyskania idealnego zdjęcia mogą zakończyć się frustracją i rozczarowaniem. Seria HONOR 400 rozwiązuje te problemy za pomocą inteligentnych narzędzi. AI Cutout pozwala użytkownikom natychmiast wyciąć postać z jednego zdjęcia i umieścić ją na innym tle. AI Eraser usuwa niechcianych przechodniów czy inne zbędne elementy jednym dotknięciem, zostawiając niezakłócony kadr. AI Super Zoom przybliża nawet najbardziej odległe szczegóły – kolorowe ulice Malagi, historyczne zabytki Aten czy oszałamiająca architektura Marrakeszu – wszystkie te elementy można uchwycić przy zachowaniu dużej ostrości. AI Remove Reflection z łatwością eliminuje niechciane odbicia w szkle, pozostawiając czysty i niczym niezakłócony obraz. Dla tych, którzy preferują dynamiczną formę, funkcja AI Image to Video pomaga ożywić wspomnienie z podróży przekształcając statyczne zdjęcie w animację gotową do opublikowania na Instagramie czy TikToku. Zastosowanie tych innowacyjnych funkcji sprawia, że każde zdjęcie to historia, którą warto się podzielić, a wspomnienia z podróży są uwiecznione w ciekawy i atrakcyjny sposób.
Seria HONOR 400: redefinicja fotografii podróżniczej dzięki AI
Seria HONOR 400 to coś więcej niż tylko smartfon – to towarzysz podróży zaprojektowany, aby odpowiedzieć na potrzeby współczesnych podróżników. Zastosowane nowych funkcji AI sprawia, że każdy kadr, od tętniących życiem placów miejskich po spokojne górskie widoki, jest uchwycony w sposób, który oddaje ich autentyczne piękno.

Oficjalna strona HONOR:
– https://www.honor.com/pl/phones/honor-400/
– https://www.honor.com/pl/phones/honor-400-pro/
Sklep internetowy HONOR:
– https://honorstore.pl/products/smartfon-honor-400
– https://honorstore.pl/products/smartfon-honor-400-pro

źródło: informacja prasowa Honor