Wystartowała nowa kampania reklamowa Plusa, której głównym bohaterem został iPhone 17 Pro. Jego aparat przedni Center Stage daje większą swobodę kadrowania i sprytniejsze selfie grupowe. iPhone 17 Pro dostępny jest w atrakcyjnej cenie w Programie Plus Wymiana. W spocie śledzimy historię młodego chłopaka, który wychodzi z salonu Plusa z nowym iPhonem. Po chwili, czekając na jedzenie przed foodtuckiem, zaczyna robić selfie. W atmosferze pełnej energii do zdjęcia dołączają kolejne osoby, dzielą się śmiechem i spontanicznymi momentami. Wszystko to uwiecznia za pomocą aparatu przedniego Center Stage dającego większą swobodę kadrowania i sprytniejsze selfie grupowe.
Przedstawiony w reklamie iPhone dostępny jest w ramach Programu Plus Wymiana oferującego telefon w 36 niskich ratach z możliwością wymiany na nowszy model już po 2 latach. Kampania prowadzona jest w telewizji oraz internecie (YouTube i Meta) i została zrealizowana we współpracy z agencją Freundschaft. Za jej realizację po stronie Plusa odpowiadają Magda Olcho-Bauza, Rafał Kawecki, Małgorzata Lenarczyk i Karolina Walo.
– Link do spotu
Kreacja: Mateusz Goll, Weronika Zielińska, agencja Freundschaft
Produkcja: Bartek Król, Maria Bombała, TFP
Reżyseria: Piotr Matyjkowski
źródło: informacja prasowa Plus
Materiał powiązany:
– Plany Plusa odroczone w czasie i niekoniecznie nowości, ale wielkie brawa dla konsultantów