HONOR rozpoczyna kampanię świąteczną „Świętuj to, co ważne” z udziałem Magic V5 i serii HONOR 400

[Warszawa, 4 grudnia 2025] W czasie świąt najważniejsze są relacje. Nowa kampania HONOR „Świętuj to, co ważne” przypomina, że więzi międzyludzkie mają niezwykłą siłę, a technologia, która im towarzyszy, może być równie niezawodnym partnerem. W centrum kampanii znalazły się najpopularniejsze urządzenia marki w 2025 roku: składany flagowiec Magic V5 oraz wszechstronna seria HONOR 400. HONOR rozpoczyna kampanię „Świętuj to, co ważne”, zachęcając nas do zatrzymania się i docenienia tego, co naprawdę ważne: rodziny, przyjaciół oraz wspólnych chwil. Spontaniczne zdjęcia w mroźny dzień, śnieżna zabawa przy lepieniu bałwana czy drobne rysy od sanek lub łyżew nie stanowią problemu dla urządzeń HONOR – dzięki ich odporności na uszkodzenia i działanie czynników zewnętrznych. A dzięki długowiecznej baterii możesz mieć pewność, że gdy po całym dniu na świeżym powietrzu zabłyśnie pierwsza gwiazdka, nie będziesz musiał szukać ładowarki, a doskonały aparat uchwyci jej blask na tle nocnego nieba. Ciepło domowych spotkań – ich nastrój i kolory – zostanie podkreślone przez inteligentne tryby AI, nadające zdjęciom niepowtarzalny klimat. Inne zaawansowane funkcje AI pomogą zachować świąteczne wspomnienia w sposób, który ogranicza jedynie Twoja wyobraźnia. Bohaterami kampanii są HONOR Magic V5 oraz seria HONOR 400.

Pierwszy z modeli łączy nowoczesność i elegancję w służbie kreatywności: zaawansowane narzędzia edycji zdjęć oparte na AI oraz doskonały aparat pozwalają stworzyć własną świąteczną opowieść. Seria HONOR 400 koncentruje się na trwałości i wytrzymałości (zgodnie ze specyfikacją modeli), zachowując przy tym świetną funkcjonalność oraz aparat, na który można liczyć każdego dnia. Razem tworzą duet, który łączy styl z niezawodną wydajnością. Kampania będzie obecna w kanałach cyfrowych i social media marki, w materiałach wideo, w punktach sprzedaży partnerów oraz we współpracy z twórcami, którzy zainspirują do kreatywnej fotografii świątecznej. Koncepcję kreatywną i produkcję realizuje agencja DDB Basket.

źródło: informacja prasowa Honor

0 0 głosy
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.

0 komentarzy
Najnowsze
Najstarsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze