Niezwykła technologia, niezbyt przyjazna terminologia. 55 % Europejczyków fascynuje się nowymi technologiami, 52 % używa ich w znacznie większym zakresie niż dwa lata temu, ale aż 72 % przyznaje, że tylko udaje dokładne zrozumienie znaczenia terminologii dotyczącej najnowszych rozwiązań technicznych. Z kolei „chmura”, „streaming” i „internet rzeczy” to najczęściej błędnie rozumiane terminy. Takie wnioski wynikają z badania przeprowadzonego przez Samsung Europe*.
Nie da się ukryć, że technologia może nam zapewnić niesamowite wrażenia za sprawą urządzeń takich jak zestawy VR, autonomiczne samochody czy inteligentne lodówki. Jednakże nowe badania przeprowadzone przez firmę Samsung Electronics wskazują, że wraz z zwiększeniem tempa innowacji, Europejczycy mają coraz większą trudność z nadążeniem za zmieniającym się językiem technologii. Badania ujawniają, że gdy emocje wokół technologii rosną, przed branżą pojawia się coraz większe ryzyko, że użytkownicy pozostaną bezradni w obliczu trudnej do zrozumienia terminologii
Czytaj dalej …
( źródło: Samsung )