T‑Mobile kontra zszargane nerwy przez infolinię, czyli kolejna odsłona kampanii „Bez nonsensów”

T‑Mobile kontra zszargane nerwy przez infolinię, czyli kolejna odsłona kampanii „Bez nonsensów”. T‑Mobile rozpoczyna właśnie drugą odsłonę kampanii „Bez nonsensów”. Operator obala absurd dotyczący długiego oczekiwania na kontakt z konsultantem infolinii. W T‑Mobile 80 % połączeń odbieranych jest w ciągu minuty. Użytkownicy oczekują od operatorów dobrej jakości połączeń, szybkiej transmisji danych, ale także sprawnie działającej obsługi klienta. Każdy z nich ceni swój czas i liczy na szybką reakcję na swoje zapytanie. Jedną z najczęstszych bolączek klientów jest długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem infolinii. T‑Mobile stawia czoła nonsensom w branży telekomunikacyjnej i udowadnia, że ma nie tylko świetną sieć, ale również sprawnie działające call-center. – Codzienne doświadczenia klientów z naszą marką są dla nas bardzo ważne, dlatego konsekwentnie realizujemy strategię Frontline first. Jakość obsługi w call-center oraz sprawność i profesjonalizm naszych konsultantów przekładają się na postrzeganie całej naszej firmy. Aż 90 % klientów ocenia kontakt z nami najwyższymi w skali ocenami, czyli 4 i 5, co jest zasługą uproszczonego iVR oraz partnerskiego podejścia naszych konsultantów – mówi Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska. – Współcześni klienci oczekują bardzo szybkiej reakcji na swoje zapytania. Tak jak nikt nie lubi stać w kolejce w sklepie, tak też nikt nie chce tracić czasu ze słuchawką przy uchu, żeby zadać jedno pytanie. Dlatego właśnie w T‑Mobile klienci wiedzą, że dokładamy wszelkich starań, żeby ich sprawa została rozwiązana najszybciej jak to możliwe. Mamy wspaniałych ludzi pracujących na infolinii, którzy zawsze są otwarci i chętni do pomocy naszym klientom – mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T- Mobile ds. Rynku Prywatnego.
Możliwość kontaktu zawsze i wszędzie
W T‑Mobile klienci otrzymują kompleksową obsługę, bo mogą kontaktować się z konsultantami poprzez m.in., chat, Messenger czy właśnie infolinię. Ponadto IVR przygotowany został przy współpracy z grupą klientów, którzy mieli wpływ na treść komunikatów, decydowali o różnych funkcjonalnościach oraz wybrali głos nowej lektorki. A co najważniejsze – wdrożenia te skróciły czas potrzebny na wybór właściwego tematu z niemal 2,5 minut do nieco ponad 20 sekund. T‑Mobile wyróżnia też wewnętrzny, wykwalifikowany zespół pracowników w dziale obsługi klienta, który bardzo dobrze zna bieżące oferty i jest w stanie szybko rozwiązać większość spraw osób dzwoniących. Osobisty kontakt z użytkownikami jest właśnie kluczową kwestią sprawnie funkcjonującej infolinii w T‑Mobile.
To nonsens, że infolinia szarpie ci nerwy
W ramach kampanii przygotowany został spot wizerunkowy, z udziałem aktorki – Magdaleny Boczarskiej. Widzimy w nim frustrację jaka ogarnia klientkę czekającą długo na połączenie z konsultantem infolinii.
Spot reklamowy można obejrzeć poniżej (spot 45 sekund)

spot (wersja internetowa 90 sekund):

Kampanię wspiera także 15 sek spot produktowy promujący ofertę z Samsungiem Galaxy A40 za 1 zł.

Najnowsza odsłona kampanii „Bez nonsensów” prowadzona będzie w telewizji, kinie i Internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także poprzez materiały POS. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare

źródło: T-Mobile